Schimbare de sex

vulcani

M-am hotarat! Imi doresc schimabare de sex! Sunt atatia oameni care isi fac, e atat de incurajata de “hautoritati”, i se face atat de multa publicitate in media, e chiar decontata de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, incat probabil ca este un lucru bun! Ma uit chiar acum pe Youtube si vad niste filmulete cu unii carora chiar le-a reusit si isi prezinta etapele schimbarii cu multa mandrie expunand convingator motivele care i-au determinat sa faca acest gest si care ar putea constitui argumente hotaratoare pentru cel care sta in cumpana in privinta schimbarii vietii intr-un mod atat de radical. Voi expune mai jos principalele motivatii expuse de cei care au facut deja shimbare de sex si voi arata pe puncte cum si de ce cred ca ma incadrez si eu in acesta categorie:
– El/Ea: nu ma simteam bine in pielea mea / Eu: nici eu nu ma simt prea bine in pielea mea pentru ca atunci cand am erectie mi se umfla penisul in asemenea hal ca imi ramane pielea mica si nu ma mai simt bine in ea
– El/Ea: inca de mic/mica m-am simtit o alta persoana / Eu: si eu ma simt o alta persoana inca de cand eram mic, poate v-am mai povestit de multe ori cum am golit in copilarie un coleg de continut si m-am bagat in pielea lui
– El/Ea (dupa operatie): acum ma simt o persoana intreaga / Eu: si eu vreau sa ma simt o persoana intreaga, asa cum sunt acuma ma simt jumatate de persoana, adica egocentricitatea simbolica a echilibrului existential si esoteric de origine pur masculina concretizata abrupt dar ireal sub forma penisului meu determina o inechitate de substrat existential care trebuie compensata si anihilata
– El/Ea (tot dupa operatie): acum ma simt in sfarsit fericit / Eu: cine nu vrea sa fie fericit???
Inarmat cu aceste argumente voi suna la Sanador sa ma programeze pentru o schimbare de sex. Calul il aduc eu. Practic le voi explica, ceea ce probabil este evident, ca doresc o schimbare de sex evolutiva, de la un sex la doua sexe. Adica, pe langa penisul meu de zeu sa imi mai puna si un penis vulgar, de cal, astfel incat sa incep sa ma simt bine in pielea mea!
Nu ar mai fi nimic de adaugat, cretinismul, imbecilitatea si incompetenta au devenit norme obligatorii in Romania. Ganditi-va de doua ori inainte de a lua o decizie daca faceti ceva in avantajul vostru sau daca imbecilitatea este prea puternica in voi.

One Response to “Schimbare de sex”

  1. Steel Dick Says:

    Frate, nu ai mai scris nimic din 2012. Esti bolnav sau ce? Desenai marfa si scriai cool. Asculta aici: egocentricitatea simbolica a echilibrului existential si esoteric de origine pur masculina concretizata abrupt dar ireal sub forma penisului meu determina o inechitate de substrat existential care trebuie compensata si anihilata. In plus unde mai gasesti pe net blog cu tag: “pula de cal”? pe buna acum!


Leave a comment