Batalia de la Rovine

mircea-cel-batran.jpg

Pentru cei care nu au habar, pentru batalia de la Rovine au fost propusi ca data posibila anii 1394 sau 1395. De ce nu se stie data exacta? Pentru ca suntem un popor de cacat care in loc sa isi consemneze istoria a fost dintotdeauna orientat catre consum, in timpuri mai vechi catre consumul de rachiu iar in timpuri mai noi catre consumul pe credit. Ce conteaza scoala, ce conteaza ca nu stii sa scrii si sa citesti daca ai mertzan cu geamuri fumurii si te doare in cur de Politie? Pai nu conteaza, exact aia e! De aia sunt mentiuni ale bataliei de la Rovine in cronicile sarbesti, dar nu exista nici o pomenire in cronicile noastre. Probabil ca si la Rovine am avut parte de o victorie din pura intamplare, pentru ca nu pot sa cred ca a reusit Mircea cel Batran sa ii trezeasca din betie pe vajnicii luptatori romani. Ori mai stii? Poate in aburii betiei au confundat armata turca cu bordelul lor personal si in culmea unei erectii infinite au trecut la sodomizat ienicerii si spahiii care au dat bir cu fugitii ca sa nu mai sufere si alte umilinte. Si nu mai pomenesc de cati cai turcesti or fi fost violati cu acelasi prilej. Pentru ca la prostii suntem primii inca de pe vremea lui Decebal dar la greu ne imprastiem ca rahatul si nu constituim o natiune ci o brava populatie la limita dintre adunatura si gasca. Cu gandul la mareata victorie a lui Mircea cel Batran am ajuns astazi la birou si presat de exemplul istoric am inceput sa investighez posibila nou directiva cretina a Uniunii Europene (voi prescurta in continuare MUE, intelegeti dumneavoastra), directiva pe cale de a fi votata, care stipuleaza la loc de cinste ca apelativele “doamna” si “domnisara” se interzic deoarece sunt sexiste (http://www.ziare.com/Doamna_si_domnisoara_nu_mai_au_ce_cauta_in_UE-692030.html – de vazut si comentariile de acolo). Probabil aburii alcoolului de la Bruxelles sunt la fel de tari ca si cei de la Bucuresti iar curul politicienilor europeni la fel de flamand ca si curul politicienilor de la Bucuresti. Deci in dimineata asta m-am adresat in md egal cu “Buna dimineata fa (sau tzatza la alea mai batrane)” si “Buna dimineata stimata doamna (sau domnisoara la alea… dupa caz)”. Colegele care au fost salutate in spiritul Uniunii Europene – “Buna dimineata fa” – au demonstrat ca nu sunt la nivelul femeilor din MUE deoarece nu au reactionat prea bine, prin “nu prea bine” intelegand reactii de la priviri urate si pana la injuraturi de adevarate doamne gen “Ce pula mea vrei?” si “Da-te-n mortii ma-tii!”. In schimb colegele care au fost intampinata cu mesajul sexist si misogin “Buna dimineata stimata doamna” au avut o serie de reactii pozitive care au variat de la zambete la pupici, dovedind in acest fel ca sunt vasnice balcanice. Aaaaa….. Si sa nu uit, colegul meu homosexual, homosenzual, metrosexual, ubersexual sau ce o mai fi el azi a chicotit incantat la urarea “Buna dimineata fa”, ceea ce inseamna ca este o adevarata doamna din MUE. Oricum, tare grea trebuie sa fie viata pentru biata femeie europeana care plateste impozite grele ca sa ii tina pe homosexualii imbuibati de la Bruxelles, mari legislatori, inaltatori de statut pentru femeia moderna, ctitori de societati nediscriminatorii si alte labe. Ma intreb, o mai fi ramas vreun ostean din armata lui Mircea ce Batran sa ii futa si pe astia in cur precum merita, sa scape pamantul de ei odata ca sa putem trai si noi in fine linistiti? Strabunicii mei au facut primul razboi mondial. Bunicii mei au luptat in cel de-al doilea. Tatal meu a tras sub comunisti. Eu in pula mea se pare ca sunt sortit sa traiesc sub homosexuali infecti care nu sunt in stare sa-si gaseasca nici curul sa se satisfaca singuri si sa se duca in pula noastra ca nu ii mai incape pamantul de paduchi imputiti ce sunt.

6 Responses to “Batalia de la Rovine”

  1. paylaşmanın_sınırsız Says:

    mei caca ai grije ce faci aici ca vei muriiiiiiiii iobag cacacios

  2. haberini Says:

    Pai scrie tu alta varianta daca stii adevarul istoric!

  3. Petre Says:

    Gandeste-te si tu ca in timpurile acelea nu exista mass media,care in ziua de azi consemneza si o basina,in schimb tu acum scri niste lucruri,care in loc sa ne faca sa fim mandri, ca santem romani mai rau ne dezamagesti.

  4. haberini Says:

    Sunteti romani! Ca pe planeta mea eram Romulani, dar e vorba doar de umor si nu are nici o legatura cu istoria noastra pretioasa unde am invatat ca noi nu am cotropit pe nimeni in loc sa invatam ca nu am fost in stare sa cotropim pe cineva!

  5. Kanata Says:

    Suntem “un popor de căcat” pentru că avem prea mulţi români de căcat ca TINE ! Şi aici este tot secretul ! Am convingerea că dacă-ţi deschide cineva capul cu bâta-n moalele capului, va ţâşni doar căcat !!

  6. haberini Says:

    vai ce urat vorbesti, si eu care credeam ca am ce sa invat de la oameni ca tine, pacat:(


Leave a Reply

