Prietenul meu homosenzualul

sarma-de-rufe.jpg

Azi de dimineata am avut un soc! Colegul si (semi)prietenul meu, homosexualul de care v-am tot vorbit in diferite posturi a venit si a facut o declaratie care ne-a lasat pe toti cu gura cascata. A spus ca s-a hotarat, nu mai e homosexual, incepand de azi este homosenzual!!!! Sa ne intelegem bine, cuvantul senzual este descris in DEX in termenii urmatori: “SENZUÁL, -A, senzuali, -e, adj. Care tine de simturi, care desfata simturile. ? (Despre oameni; adesea substantivat) Înclinat spre placerile trupesti, spre senzualitate. ? (Adesea adverbial) Care tradeaza, exprima senzualitate. [Pr.: -zu-al] – Din fr. sensuel, lat. sensualis. ” Adica nu se stie exact ce este, dar este ceva ce tine de placere, de simturi, cumva, pe departe, de sex. Adica un homosenzual, inteleg eu, natural si omeneste, ar trebui sa isi simta simturile desfatate de lucruri si evenimente apartinand unor persoane de acelasi sex cu subiectul. Normal, am cerut sa mi se explice exact de impricinat. Ce imi spune el: esti homosexual doar daca faci sex cu o persoana de acelasi sex cu tine. Esti homosenzual daca te excita persoane de acelasi sex cu tine, dar nu faci sex cu ele, si aici este foarte interesant, fie din diverse convingeri, fie din disciplina autoimpusa. Tare colegul meu, nu? Ce nu pot intelege in ruptul capului este cum naiba esti homosexual si te hotarasti deodata sa nu mai fii!!! Cum se poate asa ceva? Si pana la urma ce diferenta este intre homosexual si homosenzual, in afara de contactul fizic direct? Ca l-am intrebat! El zice ca daca te pupi cu un alt barbat (in cazul lui, el tot barbat fiind) sau cu o alta femeie (in caz ca esti femeie) sau sa zicem ca te pipai cu o persoana de acelasi sex se cheama ca esti homosenzual si ca nu are nici o legatura cu homosexualitatea!!!! Conceptia asta m-a lasat masca, nu inteleg si nu voi intelege niciodata de ce poti sa te pupi cu o persoana de acelasi sex dar pana la urma nu poti sa faci sex pentru ca devii homosexual. Este ca si cu conceptia bisericii despre teria evolutiei speciilor, dar nu intru in amanunte ca iar mi se umple inboxul de carne. Nu sunt un incuiat, am dat repede un search pe Google (in google we trust) si am aflat ca este un super curent “la moda” zilele astea, si ca multi hmosexuali cu familii se declara homosenzuali si sa nu mai faca sex. Cred ca am mai scris, colegul meu homosexualul, pardon homosenzualul, are si el familie. Stiti… nevasta, copil etc. Pareau o familie normala asa, numai ca el se culca cu alti barbati (pardon, nu se mai culca de azi) si nevasta-sa nu are nimic impotriva. Am inteles ca acum ceva vreme pe la inceputurile casniciei lor nevasta-sa a incercat si ea sa se culce cu diverse femei, prietene bune de ale ei. Nu i-a placut si a renuntat la moda asta, in schimb, desi se declara heterosexuala se pupa si se pipaie cu alte femei. Bineinteles, prietenul meu sustine ca de fapt si ea este homosenzuala, dar nu a aprofundat conceptul si nu si-a dat seama de implicatii, cum s-ar spune pe romaneste se afla intr-o faza prelungita de negare. Arata bine nevasta-sa, e fraier el, numai ce ma gandesc cum se saruta el pe gura cu tot felul de barbosi si mi se increteste pielea pe mine. Cica face sex si cu nevasta-sa, asta iarasi nu inteleg, cum esti homosexual, dar te culci si cu femei, iti iei nevasta si faci un copil. Probabil ca sunt oameni foarte influentati de moda, dar chiar in halul asta? Prietenul meu (de fapt nu suntem prieteni, dar suntem intr-un fel prieteni si nu vreau sa intru in detalii pentru ca nu vreau sa credeti cine stie ce tampenii si sa ma trezesc cu alte acuzatii nefondate) sustine ca intr-o casnicie oamenii trebuie sa fie de acelasi fel: fie doi heterosexuali, fie doi homosexuali (nu conteaza sa aibe acelasi sex, pot fi femeie si barbat, sustine el), fie doi homosenzuali (notiunea asta mi-e noua, promit sa o aprofundez). In birou ne-am hotarat sa-i respectam optiunea, o sa il consideram si noi homosenzual, nu o sa mai facem bancuri cu homosexuali pe seama lui si ne-am promis solemn sa inventam destule bancuri cu homosenzuali, astfel incat sa ne distram cu el cel putin de doua ori pe zi. Auzi, de azi e homosenzual, tare!!!!

4 Responses to “Prietenul meu homosenzualul”

  1. giapapadia Says:

    are dreptate :)) of, nimeni nu pricepe homosenzualitatea.

  2. haberini Says:

    🙂, da sunt un pic rau dar ma amuz
    Apropos, am avut o saptamana incarcata dar nu am uitat de desen.

  3. Oldtimes Says:

    Auzi, tu nu esti baiatul ala care imi facea desene ca sa ii dau tigari cand eram internat la 9 pe sectie? Ca parca si tu desenezi la fel si dupa cum vorbesti cred ca ne-am cunoscut acolo. Sunt eu, Florin, ce mai faci ma? Sunt si eu afara acum, hai sa ne intalnim sa facem prostii ca atunci.

  4. haberini Says:

    🙂, tare trebuie sa recunosc, e bine ca recunosti ca ai fost la 9!


Leave a Reply

