Intins pe paine

intins-pe-paine
Stateam ca un copil si ma gandeam ca un om mare, care e diferenta? Dragilor (ma adresez Papadiei singurul meu cititor constant:), am stat si mi-am concentrat neuronii ca pixelii din ultimul Nikon pe ultima poza de efect creeata vreodata, Ce naiba am de nu pot sa ma integrez in lumea asta pamanteana? Chiar am rapit pamanteni? Vreau sa stapanesc planeta? Ce naiba e Armagedon? Am eu impresia sau am depasit un plafon de nori de unde privesc indiferent ce se intampla?A, stiu, sunt usa de la debara! Stau in centrul casei si adapostesc chilotii murdari pe care toata lumea vrea sa-i ascunda… da , ..stiu …medicamentele. Ha ha ha in seara asta NU!, In seara asta vreau sa fiu cel mai confuz lucid de pe pamant, vreau sa-mi impart ideiile pe paralele si meridiane si sa ajung exact in locul in care mi-am propus. Zona -1 Da e mai tare decat zona 0!!, e zona unde de fapt totul o ia descendent, totul coboara intr-un vartej ametitor care duce spre  orice, adica duce spre centru, spre origine, spre iad? Am impresia ca ceva imi scapa…sau ca ceva nu e destul de mare ca sa-l pot prinde dar e foarte important!  Ba, concluzia e ca voi sunteti nebuni! eu nu am nimic…ma simt bine, atat de bine incat ma simt rau.

Posted in Schite. Tags: , , , , . 9 Comments »

9 Responses to “Intins pe paine”

  1. giapapadia Says:

    si eu, sunt bipolara. pe bune, asa cred. numai ca accesele de mania-euforie te innebunesc si alea de depresie uneori linistesc. da’ is amandoua si bune si rele.rele rau. totul e cu susu-n jos : )

    ps: ca sa fii cel mai confuz lucid ai mare concurenta chiar aici :))

  2. haberini Says:

    🙂, eu nu sunt bipolar si nici tu nu pari a fi, e prea “EMO”, atata doar ca uneori ai vrea sa pui panze la tramvai si sa te dai cu el pe un circuit de F1 sa castigi cursa si toata lumea sa arunce cu ciuperci in tine.

  3. giapapadia Says:

    pai tocmai ca pe jumatate cel putin nu e emo deloc : )) de aia uneori nici nu vrei sa scapi. dar confuz lucidul oricum se aplica.

  4. haberini Says:

    Da mai, stiu ce vrei tu sa spui dar e mult mai compex fenomenul:
    dispozitie trista, anxietate, accentuate dimineata
    idei de inutilitate, culpabilitate , neajutorare
    scaderea interesului pentru activitatile zilnice
    fatigabilitate, scaderea randamentului util
    dificultati de concentrare, de a lua decizii
    scadere memoriei
    neliniste, iritabilitate
    insomnii sau hipersomnii, vise cu cosmaruri
    cresterea sau uneori scaderea apetitului cu modificarea greutatii
    scaderea stimei de sine, tendinta de devalorizare, aprecieri negative a calitatilor fizice si psihice
    acuze somatice – diverse dureri care nu sunt de cauza organica ( palpitatii , dureri de inima )
    idei autolitice – de suicid , idei de culpabilitate.
    Noi suntem doar NEBUNI…:))

  5. giapapadia Says:

    nu, chiar asa e. inclusiv alea pur fizice : ).dar nu-i departe nici nebunia.

  6. giapapadia Says:

    din pacate e exact asta, numai ca asta e doar low-ul

  7. haberini Says:

    Am vorbit cu un prieten si mi-a spus ca ai dreptate, dar eu cred ca extraterestrii nu pot fi bipolari in cel mai rau caz tripolari.

  8. Steel_dick Says:

    Da unde e pozele de care ziceai aseara ca am intrat sa ma uit si vad desertaciune si intristare. Ptiu ce cuvinte de al un bagabonte ca mine. Sa pui pozele cu vioale de la petrecere!!!!

  9. Gia Says:

    doamne, cat de misto is desenele tale.🙂 ce dracu mai faci?


Leave a Reply

