Cel mai om paros

neanderthal.jpg
Pe vremea cand eram student am castigat un concurs de cel mai paros om al seriei cu urmatoarele rezultate:
– numar total de fire de par: aprox 1660000 (da, e mult, dar nu mai hola ochii, sunt numarate)
– din numarul total, fire de par in cap: 150000 (da, doar atat de putin, restul le am pe corp!!!!)
– din numarul total, fire de par in barba si mustata: 45000 (da, foarte putine, stiu, desi am o barba deasa si o mustata pe masura, par putine. In fine, sunt numarate)
– din numarul total, par pubian (conform clasificarii, caracteristicilor si definitiei, vezi wikipedia): 25000 (super putin, nici nu ma asteptam)
Restul, adica peste 1400000 de fire de par sunt distribuite pe corp. Rezultatul ar trebui sa fie aproximativ exact pentru in cadrul concursului am fost vreo 5 oameni ce concuram si vreo 400 de numaratori, dintre care trei intr-o comisie de experti ce valida rezultatele. Farte mult par oricum, un exemplar neparos a avut numai 130000 fire de par pe tot corpul. Nu o sa incep o dezbatere idioata cu cei care sustin ca toti oamenii au acelasi numar de fire de par, pentru ca nu este adevarat, dar o sa ma plang de un fapt tulburator: incep sa chelesc!!!! Adica in pula mea, in loc sa cada din parul de pe corp care oricum nu se vede si care oricum e enorm de mult, incepe sa imi cada din cap care e oricum nesemnificativ ca numar, dar foarte semnificativ la infatisare. Pai nu e corect!!! Nu putea sa imi cada de exemplu parul pubian? Ala la ce imi foloseste? La nimic! In plus nici nu il pot transplanta pe cap ca are alta structura, as arata ciudat. E adevarat ca parul de pe corp imi tine de cald, dar preferam sa imi pun si eu un plovaras iarna, ca oamenii normali si spani, decat sa pot merge iarna pe ger in pielea goala si sa imi luceasca vara chelia in retrovizoare. Probabil insa ca asta tine de soarta cruda a omenirii, ma gandesc ca e la fel de usor sa raman cu parul pe cap pe cat e de usor sa iesim din cacatul financiar in care ne zbatem si la fel de usor sa gasesc leacul pentru chelie ca si leacul pentru prostie. Pentru toti cei care nu o sa dezvoltati chelie va urez totusi sa cheliti pubian!!!

Posted in Schite. Tags: , , , . 2 Comments »

2 Responses to “Cel mai om paros”

  1. Top cautari Google – Februarie 2010 « Dosarele Pix Revealed Says:

    […] PENTRU CE MAMA DRACU CAUTI ASA CEVA?Cine ar vrea sa vada asa ceva? Ma rog…sper sa-l ajute acest articol unde se vorbeste despre cel mai paros om. […]

  2. Steel Dick Says:

    Iesti cacacios, io am cel mai mult par ca sunt cel mai barbat. Tu esti pussy, esti ca ou’, hai sa imi belesti tricou’! =))


Leave a Reply

