Lume proasta 2

lume-proasta-2.jpg

Cautam pe Internet informatii despre un fost profesor de-al meu de care vroiam sa dau, vroiam sa vad ce mai face, sa stau de vorba cu el si mi-a cazut in mana urmatorul articol: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/97433/UE-spune-ca-avem-cei-mai-prosti-copii-de-15-ani.html . Daca e adevarat inseamna conform articolului ca: “Mai bine de jumatate dintre adolescentii romani (53,5%) si bulgari (51,1,%) intampina dificultati in a citi si a intelege un text, constata evaluarea Executivului comunitar, plasand tara noastra si Bulgaria vecina pe ultimele locuri in UE din acest punct de vedere”. Pai in pula mea, inseamna ca eu scriu degeaba aici, nu? Bine, normal, adolescentii nu au ce sa caute pe blogul meu, dar ma gandesc ca aceeasi situatie este si in cazul adultilor, ca doar adolescentii aia cand cresc nu se desteapta deodata, din contra, se prostesc. Principalul interval de timp in care se asimileaza informatii este copilaria si adolescenta, odata ajuns adult in majoritatea cazurilor incepi sa uiti aceste informatii, incepi sa le risipesti. Oricum, mult mai socant este interviul cu domnul Mugur Burcescu, profesor de limba romana de la liceul “Ion Maiorescu” din Giurgiu, interviu publicat pe 9am, din care citez:

“Eu constat la nivelul unei institutii care ar fi considerate – cel putin aici, pe plan local – de elita, ca ne vin elevi care acum 10 ani nu ar fi pus piciorul – nici nu ar fi trecut prin fata liceului”.

“Adica elevi foarte slabi, care intr-adevar scriu cu greseli de ortografie, care nu se pot exprima… Daca ma iau dupa scaderea drastica a nivelului pe care o observ eu mi se pare plauzibil 50%”, spune pentru BBC profesorul Burcescu.

Profesorul de limba romana Mugur Burcescu crede ca motivele din cauza carora numarul de tineri care se exprima greoi este din ce in ce mai mare ar fi doua.

“Sunt mult mai multe tentatii, printre care calculatorul, unde nu conteaza cum scrii, important e sa vorbesti cu te miri cine, si atunci ei nu mai au timp sa asimileze normele scrierii si exprimarii corecte, si nu in ultimul rand deprofesionalizarea personalului din invatamant, care este evidenta”.

“Facultatile scot analfabeti pe banda rulanta, si atunci cum sa miram ca elevul nu stie sa scrie, daca profesorul, in multe situatii, e cam la acelasi nivel cu elevul”, mai spune profesorul de limba romana Mugur Burcescu.

Eu cred ca profesorul are dreptate. Nivelul de cunostinte scade vazand cu ochii. In curand nu o sa mai aibe cine sa citeasca si sa inteleaga ce scriu eu aici. Poate ca de citit or sa mai citeasca, dar de inteles, cu siguranta nu or sa inteleaga. Si cu aceasta ocazie cred ca pot apare neintelegeri majore in mintea celor ce nu sunt in stare sa transpuna posturile mele in lumea reala, sa faca distinctia intre realitate si fictiune si sa inteleaga impletirea acestora pentru nasterea si fixarea unei idei. Ma intreb ce pula mea se buluceste toata lumea sa citeasca horoscopul, rubrica de matrimoniale si pozele de la pagina 5? Pai tot eu imi raspund, atata le este nivelul, nu pot avea preocupari mai elevate, nu pot citi si asimila un text, ii doare! Nu o sa vedeti asa ceva la civilizatiile extraterestre! Acolo cunostintele sunt la mare pret! Ce, il vedeti pe Yoda masturbandu-se pe pagina 5 sau consultandu-si horoscopul intergalactic? Termin aici ca nu mai pot fabula, sunt atat de revoltat ca mi-a secat imaginatia, mi s-au zbarlit neuronii si mi s-a blegit penisul, va doresc voua o seara mai buna, pe a mea ati reusit sa o stricati. Sper sa visati frumos cum va violeaza anal o hoarda de extraterestri homosexuali, viciosi si insetati de Homo Sapiens.

16 Responses to “Lume proasta 2”

  1. haberini Says:

    Observ ca am destui vizitatori pe zi, dar comentari foarte putine, va rog sa va exprimati liber, nu lucrez sub acoperire si nici la securitate, astept injuraturile voastre cu drag…
    P.S. Imi place planeta voastra, asa e toata?

  2. adriana Says:

    Homosexual retardat !!!!!!!!

    • haberini Says:

      Daca nu ma intalnesc cu tine inseamna ca sunt homosexual? …si retardat?

  3. cuculacaca Says:

    Doresc sa cunosc ce preferinte sexuale ai?

    • haberini Says:

      Nu am preferinte speciale, sa fie fata si sa aiba ceva care sa ma atraga, poate sa fie chiar si o pereche de chiloti sau un parfum.

  4. районе_сел Says:

    Коломенское В районе сел Коломенское и Дьяково обнаружен целый ряд славянских поселений конца XI-XIII столетий, наиболее изученным из которых является …
    В районе сел Коломенское и Дьяково обнаружен целый ряд славянских поселений конца XI-XIII столетий, наиболее изученным из которых является городище “Дьяково-пойма” конца XI века …
    В волость входило также восемь деревень, административно подчинённых центру (от семи до 22 крестьянских дворов).
    … все верейки и боты собрали на назначенном месте, потому, что императору хотелось со всем двором и некоторыми вельможами веселиться за городом и предпринять поездку водою вплоть до …

  5. haberini Says:

    hm, cam ciudat

  6. Steel_dick Says:

    trebuie sa egsplici desenele astea ca ala are cartofi la creer si nu cre ca sa poate sa aiba si e cel mai urate desene al tau care esti cel mai urate

  7. YO! Says:

    Haberini ai evoluat in ceeea ce priveste continutul, mesajul e bun dar nu te-ai putut abtine sa nu dai cu mucii in fasole la sfarsit in ceea ce priveste limbajul. Te crezi un fel de ” parazitii ” literar ? Apreciez mesajul, nu si modul de transmitere al lui. Chiar esti “gay undercaver” cum se zvoneste?

    • haberini Says:

      De ce trebuie ca toti impotentii sa isi dea cu parerea la orientarea mea sexuala? probabil ca din frustrare, afla draga YO ca imi plac femeile si cred sincer ca esti un varza care are o scula mica dar cu o gaura foarte generoasa.

  8. YO! Says:

    Este posibil, dar pe oricine intrebi, parerea unanima este ca esti gay ( lezbi)! Eu zic sa faci un referendum printre vizitatori si ai sa vizi care este rezultatul.

  9. haberini Says:

    O sa fac, daca parerea e majoritara ca sunt gay trebuie sa schimb ceva, pentru ca sunt perceput eronat, eu fiind un homofob declarat! I LOVE MUIERILE!

  10. zippy Says:

    cre’k tipii de genul “YO” mascheaza mai mult homosexualitatea; esti mai gay daca incerci sa eviti o viziune obiectiva. e ceva de genul conflictului interior, cand intri primul in ofensiva , cu gandul”..nu cumva sunt shi eu , de ala..”(incercand astfel sa te reconvingi pe tine insuti)

  11. honiawa Says:

    Hmmmm… deci iti place planeta asta :)) mie nu prea imi place, m-am simtit mai bine pe Marte. Am observat ca te cam contrazici, in unele postari te sustii a fi pamantean, in altele extraterestru, pana la urma ce/cine esti?
    By the way, mie nu-mi pari a fi gay… just a feeling, nu am o justificare a opiniei

  12. haberini Says:

    🙂, fata cu lama, nu ai mai postat de mult! Asta inseamna ce te simti mai bine? De obicei esti suparata cand postezi..
    Da sunt corcitura, din partea mamei sunt extraterestru, iar tata m-a facut cand era beat si de asta nu stie nici acum ca sotia lui este extraterestru, dar eu sunt mai mult pamantean ..adika arat a pamantean… fizic vorbind… am toate membrele.

  13. honiawa Says:

    :)) m-am lasat de lame, am trecut la pistoale. Interesant arborele tau genealogic, o teoria dintr-asta ar explica multe si in cazul meu


Leave a Reply

