Adevarul despre fenomenul Tungusk

tungusk.jpg

Dupa atatia ani de cand nu am mai adus vorba despre ce s-a intamplat atunci, trecand peste trauma psihologica pe care mi-o provoaca amintirile neplacute legate de acest incident, am decis sa rup tacerea in legatura cu un eveniment in care am fost direct implicat, eveniment cunoscut in zilele noastre sub numele de fenomenul Tungusk. Pentru cine nu stie despre ce este vorba va rog consultati Wikipedia la adresa: http://en.wikipedia.org/wiki/Tunguska_event . In afara de ceea ce veti citi aici nu voi raspunde nici uneia din intrebarile suplimentare venite din partea dvs., deoarece evenimentele de atunci imi provoaca cosmaruri chiar si acum.

Dintre numeroasele ipoteze luate in calcul pentru explicatia a ceea ce s-a intamplat atunci foarte putine s-au apropiat de realitate si asta deoarece explicatia este mai simpla decat pare. Multe lucruri care par criptice si misterioase isi gasesc de cele mai multe ori explicatii simple si rationale daca sunt privite in ansamblu. Tinand cont ca am fost direct implicat in acea tragedie cateodata stau si ma intreb cum mintea umana este capabila sa nascoceasca atatea ipoteze despre o aceeasi intamplare, simpla si nevinovata in esenta.

In dimineata zilei de 13 iulie 1908 am fost rapit de extraterestri impreuna cu un grup de prieteni din fata blocului. Nu am vazut decat o lumina care a coborat din OZN deasupra noastra si cand ne-am trezit eram intansi pe niste mese metalice intr-o incinta alba cu pereti pufosi parca facuti din ceata si eram inconjurati de o caldura inexplicabila. As fi vrut sa pot spune parinteasca, dar mi-ar aduce aminte de bataile din copilarie, deci ma abtin. Ne-am trezit noi si ne-am uitat unii la altii si ni s-a parut superciudat. Eram dezbracati si hainele noastre nu se vedeau nicaieri. Am inceput sa ne foim pe acolo si sa facem tambalau si in final au aparut in incapere niste creaturi pe care pot sa le caracterizez doar ca niste humanoizi lunguieti, mai mult nu prea imi aduc aminte in aceasta privinta, o sa vedeti in continuare de ce. Extraterestrii astia cred ca ne rapisera ca sa faca experimente pe noi, probabil vroiau sa isi dea seama de ceva pe la rasa umana, in fine, prostii de ale lor. Dar nu le-a mers ca noi i-am prins si i-am sodomizat si le-am luat nava. O sa sar peste detalii, dar nici pana in ziua de azi nu stiu ce era gaura aia in care le-am tras-o pentru ca desi era evident o gaura dorsala, extraterestrii astia nu aveau pe toata suprafata corpului decat doua orificii si nici un apendice. Unul din orificii era ala in care i-am sodomizat noi, celalalt era un oficiu care corespundea pozitiei gurii la oameni, dar in orificiul asta nu am putut sa le facem nimic pentru ca in loc de buze aveau niste placi cornoase si nu aveau nici dinti si nici limba. Dupa ce ne-am saturat noi de sodomizat extraterestrii am intrat intr-o stare de moleseala si am devenit mai putin vigilenti si ei au profitat si au scapat cu o naveta de salvare. Probabil din cauza inghesuielii, sau mai stiu eu din ce cauza (poate nu au putut suporta rusinea?), la vreo cateva minute de cand au evadat ne-am trezit cu o bubuitura marfa care ne-a scuturat din toate tatanile. Le explodase naveta de salvare la marginea Siberiei, in regiunea Tungusk!!!! Efectele exploziei au fost interpretate de localnici si apoi de intreaga omenire in fel si chip si au generat folclorul din jurul fenomenului Tungusk! Dupa aia a fost simplu, am venit cu OZN-ul acasa, ne-am mai batut joc de prieteni cateva zile, dupa care l-am ingropat in cimitirul de langa casa sub mormintele 6, 7 si 8 din sectiunea 3/2. Cine nu crede aceasta relatare sa mearga sa il dezgroape si sa vedeti ca nu mint. Cred ca in ultima instanta se poate face si un test ADN pentru ca inainte sa parasim OZN-ul ne-am masturbat cu totii si am ejaculat pe peretii OZN-ului ca sa insemnam teritoriul.

Cu trecerea anilor nu am dat mare importanta acestui fenomen, dar tinand seama ca anul asta se implinesc 100 de ani de la acele evenimente am zis sa lamuresc o data misterul. Si pentru cei care inca sunt sceptici si au analizat urmele de iridiu si nickel de la fata locului, ii invit sa analizeze si motorul OZN-ului ingropat in cimitir care functiona cu ioni de iridiu si nickel dar acum nu mai merge ca i-a furat unul niste piese din el si si-a pus la gard. Si nu mai faceti pe desteptii ca stiti voi ce s-a intamplat acolo ca numai eu stiu ce placeri am avut cu extraterestrii aia si cu prietenii mei!

12 Responses to “Adevarul despre fenomenul Tungusk”

  1. haberini Says:

    Ca sa vedeti imaginea la rezolutia postata faceti click dreapta pe imagine -> Save as -> etc etc. (de 4 ori mai mare)!

  2. haberini Says:

    Ca sa vedeti imaginea la rezolutia postata faceti click dreapta pe imagine -> Save as -> etc etc. (de 4 ori mai mare)!

  3. io Says:

    😕 …… porcarie

  4. bbyd0ll Says:

    stupid

    • haberini Says:

      Draga emoldoveanca
      Prieteni imi spun ca sunt nesimtit si tu ma inspiri.
      Vreau sa stiu de ce ai facut un comentariu atat de scurt? Cand intri pe un blog de genul asta nu poti sa spui doar “stupid” si sa pleci, voiam mai mult dispret si mai multa ura!
      In plus de cand isi fac bloguri emoldoveancele?
      Voi aveati alta treaba pe pamantul asta din cate stiu…daca incepeti sa ganditi e grav…sa terminat cu sexul relaxant..fara intrebari si fara explicatii…

  5. bbyd0ll Says:

    poate daca imi citeai intradevar si-n totalitatea blogul iti dadeai seama ca nu sunt atat de emo precum presupui.
    care e problema daca sunt moldoveanca?
    prin comentariul meu am spus tot ce aveam de spus despre povestea ta . daca e ceva inventat, nu am nimic impotriva fictiunii, dar daca tu chiar crezi ce-ai scris acolo ai niste probleme mintale grave

  6. haberini Says:

    Voiam sa te provoc la niste remarci mai rautacioase dar se pare ca nu prea sti sa dai replici, eu vreau sa apara aici tot ce e mai rau in oameni (fac colectie de injuraturi), deci fi mai rea!!!, sincer nu am nimic cu tine si cu moldovencele in general mie imi plac toate fintele cu sex feminin inclusiv extraterestri🙂, ….si nu mai lua totul in serios…nu trebuie sa ma convingi pe mine si nici pe altii despre cum esti tu, fi asa cum esti si restul o sa inteleaga sau nu o sa inteleaga ce fel de persoana esti.

  7. bbyd0ll Says:

    vorbesc cum vreau eu si dau ce replici vreau, nu tin sa impresionez pe nimeni si mai ales pe tine, un necunoscut.

  8. haberini Says:

    Da, ai dreptate…poezia ” Necunoscuti” imi e adresata si mie ?!? hm….si eu sunt un necunoscut…ce statut ciudat am primit… pana acum eram pieton, cetatean, roman, barbat, om…..acum sunt si necunoscut.

  9. bbyd0ll Says:

    am impresia ca poezie e scrisa inainte de-a imi raspunde tu la comentariu, deci nu
    si e adresata unui om pe care-l cunosc fizic, dar nu sufleteste ( ma rog, cel din poezie i se adreseaza..nu eu personal )😀

  10. bruxelles Says:

    -retardat -obsedat sexual

  11. retardoanonimul Says:

    Constat cu placere ca mai exista un -retardat -obsedat sexual – necunoscut. Credeam ca toti sunt la televizor pe sticla,,, Hmmm………. mai sunt si atii in afara de noi. Eu sunt inca necunoscut,…… asta pana ma prind astia gen emoldovencele si vaza de bruxelles si ma dau pe sticla la actualitatile de la ora 5. Am trimis un mesaj in spatiu in legatura cu acest subiect….. si atept provincia!


Leave a Reply

