Wildlife

raton.jpg
Ia uite ce stire tare: http://www.ziare.com/Un_raton_l_a_muscat_de_penis_pe_barbatul_care_incerca_sa_il_violeze-643648.html. Frate, pai rusul asta era varza, habar nu avea sa violeze un raton. Pai auzi, cum sa te muste ratonul de penis, nu are cum. Ratonul este o fiinta sensibila, el nu te musca decat daca esti prea marlan si agresiv, sau din contra esti impotent si nu il satisfaci. Eu am violat ratoni la viata mea, dar m-am purtat frumos cu ei. In primul rand este foarte important sa aduci ratonul in faza in care impulsul lui primordial de a te trata ca pe o amenintare sa fie diminuat pana la stadiul la care ratonul te considera una cu fiinta lui. Eu de exemplu am avut la un moment dat un raton care atat de mult s-a identificat cu mine, incat a mai chemat alti trei ratoni ca sa facem o orgie. Este insa greu sa aduci un raton la starea asta. Eu incep prin a ii oferi ratonului bere. Ratonul la inceput e suspicios. Din cauza asta ii ofer si alune de pamant, nedecojite, ca asa ii plac lui. Am constatat ca toti ratonii agreeaza berea cu alune. Dupa ce il indopi bine, dar fara sa exagerezi, ca sa nu ai experiente neplacute in timpul violului, incepi sa il mangai pe burta. Cand il mangai pe burta, dupa ce se relaxeaza, o sa vedeti ca ratonul are niste reflexe neconditionate care il fac ca in timp ce il mangai pe burta sa aiba un fel de contractii ale muschilor “mainilor” ca un fel de spasme care ii contracta degetele si pe care poti sa le folosesti ca sa obtii o erectie sustenabila. Atentie insa, daca ratonul este mascul poate sa aiba si el erectie si sa se complice lucrurile. Oricum, dupa ce terminati treaba sa nu uitati sa tratati ratonul cu piscoturi si sampanie pentru ca apreciaza foarte mult acest lucru. In general ratonilor nu le place sa fie fiolositi si parasiti. Am citit o date despre un canadian care traia cu mai multi ratoni ca o familie mare si fericita. Ratonii dobandisera in timp diverse specializari, mai multi ratoni erau amanta sa, altii se ocupau de curatenie prin casa, altii aduceau de mancare de prin tomberoanele vecinilor ca sa asigure hrana familiei, altii erau gradinari si tot asa. Pai daca respectivul canadian a putut, voi de ce nu puteti? Cred ca in acest fel nici nu o sa mai bagati de seama efectele crizei!

Leave a Reply

