Copilarie

cimitir11.jpg

Astazi un fapt comun mi-a amintit de copilarie. Politia a descins in cimitirul de langa casa mea si a arestat niste profanatori de morminte. Saracii crestini! In fine, intreaga intamplare mi-a lasat un gust de scortisoara in gura.

Cand eram copil pierdeam si eu mult timp in cimitir. Aveam mai multi prieteni mai mici cu cativa ani decat mine si desfasuram diverse activitati aproape 20 de ore pe zi in cimitirul de langa casa. Cel mai fericit eram cand primeam de pomana coliva si colaci cand era cate un mort, primeam bomboane, suflam in lumanari, furam florile, acolo am legat prietenii durabile, ne jucam taind picioarele din spate la vreo soparla (stiati ca soparla nu mai poate sa mearga fara picioarele din spate?) sau fierband cate vreo broasca intr-un ceaun prins pe vreo cruce mai inalta. Cand eram trist sau ma batea tata cu “Tilica” (un bici din sarma ghimpata) tot in cimitir fugeam si ma masturbam pe cate vreo cruce pana ma linisteam. Tot in cimitir am facut si prima data sex cu o fata. Era mai mare cu vreo trei ani decat mine si moarta de o saptamana, dar a fost foarte placut. Dupa aia imi parea rau ca nu sunt homo ca sa fac sex si cu barbatii ingropati in cimitir.

Bani de “lapte” tot din cimitir faceam rost. Pandeam cand venea cate o vaduva sa planga la mormant si o amenintam ca daca nu imi da bani ii dezgrop sotul. Intotdeauna a mers. Da’ nu am dezgropat pe nimeni niciodata pe motivul asta. Odata cand m-am imbatat cu prietenii mei (eu aveam vreo 9 ani si ceilalti 5-6 ani) am furat un buldozer de pe Lacul Morii si ne-am distrat cu el in cimitir. Atunci a fost jale, nu vreau sa mai povestesc da’ m-am batut rau la Militie si daca nu amenintam ca ma spanzur nu scapam. Atunci a murit si un prieten de al meu, in celula, am facut sex si cu el, da’ mai tarziu, dupa cativa ani, era numai carne pe oase, nu l-am mai recunoscut.

Si pentru toate astea nu m-a pedepsit nimeni niciodata pentru ca pe acea vreme erau fapte normale. Cred. Sau poate din alte motive. Ar trebui inventat un cimitir pentru profanatori. Nu au si ei drepturi? Nu sunt si ei fiinte umane? Nu au si ei sentimente? Nu ii doare si pe ei sufletul? BA DA! Trebuie sa se infiinteze sindicatul profanatorilor.

Posted in Schite. 3 Comments »

3 Responses to “Copilarie”

  1. haberini Says:

    Ca sa vedeti imaginea la rezolutia postata faceti click dreapta pe imagine -> Save as -> etc etc. (de 4 ori mai mare)!

  2. UNU' CARE NU TE SUFERA Says:

    Prietene…cu parere de rau iti spun…AI MARI PROBLEME CU FICAPUL!!!
    Si inca ceva:cu falsa compasiune iti pot spune…O SA SFARSESTI TRAGIC SI POATE DACA EXISTA UNDEVA “O ROARA” CARE SE INVARTE,POATE CA VEI FI SI TU FUTUT IN CUR DE D-ASTIA CA TINE…

  3. haberini Says:

    Prietene…cu parere de rau iti spun.. AI PROBLEME MARI DE PERCEPTIE
    Si inca ceva: cu falsa compasiune poti sa vezi ce jalnic esti scriindu-mi mai pervers decat gandesc eu…dar criticandu-ma in acelasi timp…tare nu?

    Observi ce seamamna comentariile…oare nu e mai grav sa fi un pervers in faza de negare?


Leave a Reply

«

