Homo Sapiens

schelete.jpg
Exista un proiect care vizeaza reintroducerea castorului in salbaticie in Romania. Asta e supertare, dar nu despre asta vroiam sa vorbesc. Castorul este un animal prea gingas si are dintii prea taiosi ca sa fie violat, deci nu ma intereseaza. Ma gandeam ce marfa ar fi daca s-ar reintroduce in salbaticie omul de Neanderthal. Asta ar fi cu adevarat interesant. In primul rand femela de om de Neanderthal nu poate procrea cu masculul de Homo Sapiens, deci nu e nici o problema sa te distrezi pe cinste cu o hoarda de femele de om de Neanderthal! Nu cred ca e etic sa spun asta, dar nu stiu altfel cum sa pun problema. Femela de om de Neanderthal are o alta scara a valorilor decat femeia din ziua de azi (femela de Homo Sapiens). Asta ar aduce o revigorare a societatii noastre si ar face Pamantul un loc mai frumos. Mult mai frumos pentru ca omul de Neanderthal merge despuiat. Imaginati-va numai Pamele Anderson topaind fericite sa puna mana pe cate un porc mistret. Comunicarea nu ar fi o problema. Anumite semnale sunt la fel in orice limba. Stau totusi in cumpana, nu reusesc sa imi aduc aminte daca femela de om de Neanderthal are sau nu par pe ea. Cred ca nu are. Mi se pare ca nu are nici sub brat. Este minunata ca o broasca, din punct de vedere al parului vreau sa zic. Din alte puncte de vedere este si mai minunata. Nu vrea la cumparaturi, nu face mofturi la mancare, nu te umple de plozi. Aproape ca o gonflabila, numai ca e calda si se misca. Din cate am inteles femela de om de Neanderthal (atentie, nu e femela de Neanderthal care descrie unele femei din ziua de azi, ci femela de om de Neanderthal) este si foarte saritoare. Imi inchipui cum ar fi de exemplu pe drumul vechi Bucuresti – Pitesti daca ramai in pana poti sa apelezi la o gasca de femele de om de Neanderthal care sa te ajute sa schimbi roata. Una tine masina in brate si alta scoate roata cu o mana si puna alta cu cealalta. Daca roata e mai desumflata poate sa o umfle cu gura, ca nu e mofturoasa ca femeia din ziua de azi, dupa cum am mai spus mai devreme. Daca ramai fara benzina pe acelasi drum femela de om de Neanderthal se ofera sa te ajute sa ajungi pana la cea mai apropiata benzinarie. Poti sa ii treci o sfoara prin gura si sa o legi de locasul pentru tractare din spoilerul fata si te scoti pana la primul Petrom. Daca vrei viteza mai mare poti sa rogi doua astfel de femele si, beneficiind de puterea dubla, vor executa un fel de trap usor care iti poate asigura o viteza de aproximativ 35km/h. Avand atatea calitati chiar mi-as dori sa apara la ghiseul bancii cate o femela de om de Neanderthal in locul acriturii care se stramba de parca ar avea un ghiveci cu cactusi in cur de cate ori o intrebi cate ceva. Sau un prim ministru! Ce bun ar fi un prim ministru femela de om de Neanderthal! Va dati seama ce tare ar fi cand ar aparea pe postul national de televiziune sa ne comunice starea economiei? Atunci as simti si eu ca banii platiti de mine pentru abonamentul la TVR ar merita osteneala. Cred ca impozitele mele ar avea o destinatie mai buna.

11 Responses to “Homo Sapiens”

  1. teken Says:

    taranoi gay ce esti tu si desenele tale pentru paralitici cacaciosi cu gandul numai la falus.
    S P A N Z U R A T E

  2. haberini Says:

    ca sa vedeti ca nu cenzurez si las si maimutele sa se exprime!

  3. Adriana Says:

    si asta imi place. pe bune exista un program de reintroducere a castorului in salbaticie in Romania? ce mi-ar place sa particip! sa mai scrii. tine-o tot asa, nu mai scrie agresiv. te pup. x x x

  4. lolissima Says:

    desenul imi place, tu le faci?

  5. haberini Says:

    Adriana, normal ca tot ce scriu aici e adevarat, http://www.ecomagazin.ro/au-reaparut-castorii/, si cred ca poti sa participi ca voluntar

  6. haberini Says:

    da, eu fac desenele, creion cu guma in capat, Lyra HB OSIRIS 916 D-90101 Nürmberg . Germany http://www.lyra.de, pe hartie xerox putin uzata, care nu mai merge pusa la imprimanta.

  7. lolissima Says:

    :)) n-ai spus lungimea creionului, m-ar interesa si asta

  8. haberini Says:

    Cred ca 18-19 cm, nu l-am masurat, dar cu cat desenez mai mult se face mai mic ca trebuie sa-l ascut. Am mai multe creioane acum depinde si de inspiratie pe care il aleg.

  9. teken Says:

    ma scuzi ca nu am putut mai devreme sa citesc raspunsul tau, am fost ocupat cu serviciul.
    las si maimutele sa se exprime!””,sper spre binele tau ca te referi la familia ta proaspat coborata din copac.
    Si apropo de ce postezi desene realizate de neuronul tau cacacios copiate cu calc dupa coperti de carti (este drept nu foarte cunoscute si oarecum vechi), probabil ne consideri onanisti precum prietenii tai de la opereta (a se imtelege parcul de la opereta ).

  10. f16 Says:

    draga utilizatorule nu inteleg nimic din cea ce se intampla la tine aici

  11. haberini Says:

    “copiate cu calc dupa coperti de carti”, cum? arata-mi o coperta de carte pe care ai gasit-o cu un desen de al meu si eu inchid blogul cu scuzele de rigoare


Leave a Reply

