Poezie nashpa

cruce-mare.jpg

Am cautat, nu prea mult, dar recunosc, am cautat putin, am gasit si am citit, o serie de poezii ale unor “poeti” contemporani pe care nu m-am putut abtine sa le apreciez un bun subiect pentru postul de fata. Poezia de mai jos nu este luata de pe net ci este o concluzie a operelor poetilor mai sus mentionati si ma abtin de la orice comentarii, nulitatea poeziei in sine si a autorului unor astfel de poezii este evidenta. Ia luati de aici un exemplu:

Cadavre descompuse,
Carnea descompune,
Lumina zilelor suspuse,
Precum fizica apune.

  De as vedea in ceruri
  Cu lampa de sub pat,
  As fi ca un bogat,
  Ce posedeaza cercuri.

Lampa de sub pat…
Imi provoaca greata,
Sa cad in pacat,
De nu am matreata.

  Si numai pe casa
  Am vazut padurea,
  Ca o femeie ce vrea
  Ma cheama la masa.

M-a violat un cerb,
In padurea deasa,
Ca un copil imberb,
Acasa pe masa!

  Pe masa sa aduca,
  Cerb sau caprioara,
  Matusa mea doara,
  Numai dac-apuca!

Mi-am omorat matusa,
Cu o coada de coasa,
Si-am aruncat manusa,
Padurii ce-i roasa.

  Padurea ce-nconjoara
  Strans ale mele coaie,
  Rumega o oaie,
  Grilajul ce-l doboara!

Colegii imi aplica
Perversiuni biblice,
Grilajul imi pica,
Pe coaie pitice.

  Din sticla de Zarea,
  Ies versuri maiastre,
  Precum albe cadastre 
  Intinse cat marea.

Mai rar imi apare,
Din zarea indepartata,
Doi ochi calare
Pe-o teava cracanata.

  E teava de net,
  E ram-ul ce mugeste,
  Sau hard-ul ce musteste,
  Precum mousul concret!

Da frate, e net-ul plin de d’astea, iti vine sa iei monitorul si sa imprastii cu el creierii poetului pe toti peretii blocului. Ma duc sa ma apuc de munca pana nu ma deochi de la versurile astea, ca eu sunt om serios, nu imi pierd vremea cu tampenii!

16 Responses to “Poezie nashpa”

  1. lameboy Says:

    Si nu mi-ai pus si poezia mea care iti place mult.Nu ma mai joc… ma duc intr-un colt si ma tai cu lama.

  2. haberini Says:

    :)) nu am drepturi de autor asupra poeziilor tale si nu am vrut sa ma trezesc o citatie la tribunal, dar in curand o sa fac o rubrica de poezii si o postez cu numele tau la care o sa adaug eu un desen, ok?

  3. cheguevargas Says:

    eu ma gandeam ca vrei sa zici ca scriitorii poeti contemporani is ratati, voiam sa te trimit si-n ma-ta, da’ am vazut ca n-ai avut curaj sa zici sau sa insinuezi universalitatea concluziei.

  4. haberini Says:

    esti cam destept pentru mine, nu prea inteleg, poti sa scrii cu cuvinte mai simple?
    PS: esti un geniu adevarat?

  5. cheguevargas Says:

    da, sunt, dar tu esti un analfabet, sau iti ascunzi prostia printr-una bascalioasa(sau te scuzi ca mai greseste omu o tasta)? -adica ai scris voluntar vb “a scrie” cu-n sg i? aia cu universalitatea concluziei e o epatare semiidioata, dar oricum, am mai stat 10 sec si-am citit ce ai scris, cauta in pula mea, sau pe net, ai avea mai multe sanse, citeste, dar daca esti prost si nu intelegi poezia, nu i normal sa i faci nulitati. rahatu pe care nu l-am citit tre sa fie prost, dar nu mi se pare normal sa crezi ca toate poeziile sunt la fel. tre sa citesti mai intai si apoi sa-ti dai cu parerea, parerea me(adica eu citesc).

  6. haberini Says:

    Am zis eu ca esti geniu, deci nu sunt chiar prost! Dar recunoaste ca asa in mare te-ai indentificat cu macar unul din personajele mele, deci ti-a placut ce am scris… hai recunoaste.. probabil ca ai si animale acasa si le privesti cu alti ochi decat oamenii normali… probabil esti un geniu neinteles… ma lasi sa-ti fac lobotomie ca nu vei supravetui in lumea asta plina de prosti ca mine! Nu vad unde zici tu ca am scris cu un “i”

  7. cheguevargas Says:

    du-te-n pula mea de prost, spuse geniul. bn c-ai corectat, dar pula, nu mai face rahaturi d-astea ca nu intereseaza pe nimeni, nici pe mine. si de citit n-am citit decat alea 50 de cuv de pe blogul asta-inainte si dupa minunatul poem. plus ceva din rahatul pe care l-ai scris despre nuj ce, urm post. hai, bafta! incearca sa nu mai scrII ma, cu doi de iiiiiiiii, sau cu mai multi, cum fac mai toti astia ca tine, cuvinte pe care nu le intelegi, cum ar fi: lobotomie, etic, si poate mai ai.

  8. haberini Says:

    Da, am observat eu mai multe “genii” ca tine pe aici prin wordpress, e o moda sa injuri mai tare ca sa ai dreptate, am adoptat si eu metoda asta dar de azi vreau sa nu mai fiu rau si voi injura mai elegant: Sa-mi pupi varful penisului cu dragoste dupa ce imi vei linge orificiul anal cu patos. Apropos, nu mai spune ca scriu incorect, pui punctul aiurea, faci prescurtari de Mirc, esti praf! A, era sa uit, nu te obliga nimeni sa-mi faci trafic… sincer!

  9. cheguevargas Says:

    voiam sa intelegi ca nu s geniu, o data ce injur ca orice idiot care nu stie ce-i aia desinenta de plural sau dc pula lui se scriu verbele sau subst numai cu-n i sau cu 2 la final, oricum, traficu nu ma int, dar fac si eu scriind pe bloguri minunate, n-o sa mai scriu, dar oricum, ai fost penibil la faza cu corectatu, la fel ca si cu injuratu, dar e normal, ok, ai scapt usor.

  10. cheguevargas Says:

    sau scriu o data cum am scris

  11. haberini Says:

    Am corectat ca sa te oftic. Am scapat usor…de geniu retardat…ce usurare!

  12. cheguevargas Says:

    retardat, eu nu stiu cand se scrie cu 2 de i, sau dc, sau cum ma-sa se scriu cuvintele in romana? tu esti exemplul perfect al idiotului care spune despre picaso ca e prost, despre scriitori la fel, poetii-s niste nulitati, oricum nu conteaza, mancare sa fie, nu esti mai fericit daca stii ce-i aia poezie. sanatate, cea mai imp pt tine!

  13. haberini Says:

    Bine ma, m-ai obosit, gata. Fugi pe blogul tau cu Bianca si lasa-ma. E ultima oara cand iti raspund pentru ca cel mai destept cedeaza primul!

  14. Bianca 007 Says:

    Cheghevarza, treci acasa sa imi dai limbi in pi…da cand ma uit la rombul din tavan. Nu te mai uita atat la bec, ca uitzi sa iti ei pastilele ca nu mai produci saliva si imi zgarii fluturasza. Mars acasa si nu mai latra atata k deranjezi oamenii. In seara asta iar iti bag ondulatorul de par in rect, k sa nu imi mai evadezi de sub papuc. Patreaza-ti balele ca sunt cam constipata de vre-o doua zile…
    Ps: nu uita sa iti mai atarni pana diseara greutatzi de putzulik, ca poate ajunge macar la 1.5 centrimetri si nu te mai freca de covor in acelasi loc ca l-ai distrus de tot!

  15. cheguevargas Says:

    cat de prost pot fi, vezi ca n-am nevoie de trafic de la un analfabet, sanatate! cel mai destept pe mama…

  16. Vizitator din alta galaxie Says:

    Cata inversunare….cheguevargas,e poezia ta de esti asa vehement?Nu te supara dar fiecare are dreptul la libera exprimare,asa cum probabil ca gandesti despre el(haberini) ca e intr-un fel,si e parerea ta,asa si el gandeste despre poezie sau despre autor.Nu te mai agita,un accident vascular in plina criza nu cred ca ti-ar prinde bine


Leave a Reply

