Sa mori cu pistolul in mana

extraterestru_mare.jpg

 Unii oameni cred ca nu exista extraterestrii, asta ma intristeaza pentru ca eu ma intalnesc cu 4-5 pe zi, ca sa nu mai zic ca si eu sunt juma’-juma’ (mama alien vs tata predator). De unde vine suspiciunea asta? Pai e de la minciunile astora cu Roswell unde am fost eu si 2 prieteni de ai mei extraterestrii si nu a fost nici o nava spatiala. Pe jos era staniol de la o ciocolata Milka de 2,5 m pe care o castigasem la balci! Dar “pressa” ca de obicei nu putea sa se abtina si a scris: “crashed alien craft and bodies were recovered”.  Ar fi vrut ei sa ne recupereze trupurile caci de la ciocolata aia aveam o erectie infinita si cei 2 prieteni(o sa incerc sa redau numele lor in romana) Shhkllloup si Huloarfffthkr care aveau si ei niste penisuri mici (cam 20 cm) se ghemuiau de rusine cand a venit armata americana sa ne aresteze.
 Va intrebati daca am fost arestati? Normal ca nu ne-au arestat, pai in primul rand prietenii astia ai mei au palmele atat de inguste incat nu poti sa le pui catuse, aluneca pur si simplu, in al II-lea rand  extraterestrii cu care eram aveau gomflabile dupa ei (asa umbla nesatuii astia de extraterestrii) care erau  facute sa semene cu voi, adica mai umanoide. Armata americana a strigat la gomflabile sa stea pe loc, asa  ca pe gomflabile le-a arestat si le-au disecat mai tarziu (in mare secret) ca li se pareau moarte.
 Da, stiu, nu o sa ma credeti, o sa ma duc acum sa ma intalnesc cu Huloarfffthkr cu care am de facut niste  cumparaturi in Cora si iar o sa trebuiasca sa-l port la gat pe post de vulpe naturala ca sa nu intre populatia in isterie si femeile sa aiba orgasm precoce.

Leave a Reply

