Extraterestrii din penis

extraterestrii-din-pula

Am citit de curand un nou articol supreinteligent din minunata si suprainteligenta noastra presa (http://www.ziare.com/Extraterestrii_ar_putea_fi_chiar_in_noi-680267.html). Vezi doamne, am avea cava extraterestru in noi. Trecand peste imbecilismul, imaturitatea, cretinismul, tampenia, schizofrenia si retardarea savantilor citati, trecand peste imaturitatea si balosenia presei si jurnalistilor damboviteni, vreau sa precizez ca intr-adevar, o parte dintre noi detinem extraterestri in interior!!!! Da, e adevarat! Este adevarat numai pentru o parte foarte mica din populatia globului pamantesc, de fapt este valabil pentru o parte foarte mica formata dintr-un singur individ!!! Da, e un bou, prieten de al meu de altfel, care a fost intr-o excursie low cost in galaxia vecina si datorita conditiilor precare din naveta s-a ales cu niste paraziti extraterestri care traiesc in penisul lui. Au format acolo o societate de intrajutorare si ii folosesc penisul ca si port spatial pentru acomodarea altor extraterestri ce se gandesc sa se stabileasca pe termen scurt pe Pamant. Nu stiu de ce si nu imi pot imagina in nici un fel cum de s-au hotarat extraterestrii sa isi faca infrastructura societatii lor in penisul bietului om. Ma gandesc ca intr-adevar in penisul lui exista un mediu destul de prietenos, este cald, umed, din cand in cand cade o ploaie bogata in azotati si diverse alte substante, exista ciuperci din belsug si nu exista expunere directa la lumina soarelui, conditie necesara pentru dezvoltarea vietii extraterestre in penisul prietenului meu. Din punctul de vedere al bietului om situatia este insa verde spre tragica. In primul rand nu mai poate face sex! Pai ce femeie sau ce barbat ar mai face sex cu el cand se vede cu ochiul liber ca in penisul lui colcaie milioane de extraterestri cat schioapa si cand riscul de infectie este atat de mare incat ar putea izbucni o epidemie planetara? Apoi nu se mai poate deplasa! Extraterestrii au creat un “camp de forta” in jurul penisului lui astfel incat au pozitionat penisul intr-o pozitie fixa fata de Pamant, probabil pentru a putea sa ghideze eficient alte nave extraterestre spre penisul lui. Daca ar vrea sa plece undeva ar trebui sa o faca fara penis, si asta nu vrea nici in ruptul capului. Si nici nu mai poate sa se uite la televizor sau sa se dea pe net. Nu are cum, din cauza traficului intergalactic intens din fata penisului lui, care ii obtureaza partial vederea. Oricum, eu m-am oferit sa il ajut. I-am propus sa ii dau foc la penis astfel incat extraterestrii sa simta caldura si sa evacueze de urgenta penisul. Nu a vrut, pe motiv ca s-ar alege cu arsuri grave. E adevarat, dar mergeam la spital si ii transplanta pe penis piele de pe fund si ar fi scapat de toate problemele. Ce prieten fraier am! Daca as fi fost in locul lui eu as fi deschis Gradina Zoologica Extraterestra din Penis si luam bani sa se holbeze lumea la societatea extraterestra. Oricum, luam un ban, faceam ceva, nu stateam asa ca prostul sa imi suga extraterestrii aia penisul si eu sa nu beneficiez nici cat negru sub unghie de pe urma lor!

3 Responses to “Extraterestrii din penis”

  1. Steel_dick Says:

    pai io chiar am extraterestrii pe pula ca am niste gilme care se roteste in jurul pulii si da placeri maxime la femei. da cand faci si tu desenele alea cu femeile dezbracate ca eu obosesc sa citesc cuvinte de la un pufarin ca tine si vreau poze ca sa se simta cititorele ca un mascul ca mine

  2. haberini Says:

    Mai ai putina rabdare, stai pe aproape, e bine sa ai un animal prin apropiere…

  3. Steel_dick Says:

    da eu nu am nici un animal prin apropiere ce prost esti ca eu nu sufar animalele ca au bale la bot si si daca nu are bale tot are bale inauntru ca nu poti sa pui mana pe animal ca iese balele din el ca din tine cum cred eu ca e de fapt cand stiu eu sigur ca asa e


Leave a Reply

