Doi homosexual

pom.jpg

Zici ca am gresit? Nu, nu am gresit. E adevarat ca e corect “doi homosexuali” dar eu nu ma refer la oameni, ci ma refer la numarul doi (2) care dupa parerea mea este homosexual. Mda, stiu ca pare ciudat, dar hai sa ne gandim impreuna. Pe de o parte, 90% (noua zeci la suta!!!!) din populatia globului considera ca numerele reprezinta baza a tot ceea ce exista. Conform acestei credinte exista numere abstracte si numere concrete. Numerele concrete sunt numerele insotite de unitati de masura si care corespund unor cantitati fizice. Mda, foarte normal si frumos. Insa oamenii considera ca exista si numere abstracte, asta e problema. In creierul lor infierbantat numerele abstracte reprezinta calitate. Calitate a ce? Nu stiu exact. Pentru ca aici lucrurile se complica. Cei 90% despre care vorbesc sustin ca aceasta calitate este specifica planurilor subtile. Cum mortii ma-sii vine asta, nu stiu, dar avem un “om” in birou care e foarte activ in domeniul numerelor. Adica sa zicem, vrem toti baietii sa mergem sa jucam fotbal, marti, 13. El sare pe noi si incepe sa ne intoxice: Nu e bine azi, ca am facut diagrama voatra solara si ziua de astazi indica nefericire, deci …. bla, bla, bla, pana ne capiaza de cap si chiar se ducea ziua de fotbal pe pula. In plus spune ca are tot felul de viziuni si ne prognosticheaza din cand in cand ca vom putrezi intr-o dimensiune paralele abstracta in care spatiul este cocolosit asupra pacatosului si meridianele galaxiei ii penetreaza anusul. Legatura dintre aceasta conceptie si numarul doi vine imediat. Azinoapte am visat un numar doi mare ce statea in fata mea si in acelasi timp ma spalam pe dinti cu o periuta roz. Da, ati auzit bine, PERIUTA ROZ!!!! Nu, nu este posibil sa fie a mea, de altfel m-am trezit la ora doua asudat si tremurand din cauza asta si m-am dus la baie sa verific daca intr-adevar nu am periuta roz. Nu, nu am si nici nevasta-mea. Pana pe la ora 5 azi de dimineata, cand a sunat ceasul am stat si m-am tot gandit ce mortii ma-sii de semnificatie are visul meu. Pai daca periuta roz nu era a mea inseamna ca periuta era a numarului doi. Doiul acuma nu imi aduc aminte prea bine ce culoare avea, era un pic transparent, dar nu tin minte daca avea anus, parca avea! Oare mi-am tras-o cu numarul doi? Inseamna ca e homosexual, nu? Eu nu sunt, dar probabil ca fusesem drogat si din cauza asta am avut o relatie nefireasca cu acest numar doi. Dar nu stiu de ce ma spalam cu periuta aia roz. Eram oare acasa la numarul doi si ma spalam cu periuta lui? Deci daca periuta lui e roz ma gandesc ca cu atat mai mult e homosexual, nu? Ca sa fiu mai clar, toata aceasta poveste m-a epuizat foarte mult, catre dimineata am inceput sa am halucinatii cu numerele doi care sar pe mine sa ma violeze. Cu alte cuvinte doiul este sigur homosexual. Homosexual rau, si probabil nu se poate stapani in prezenta unui exemplar masculin perfect cum sunt eu. Mda, hai sa ne gandim. De ce oare numarul doi nu face sex cu un alt numar? Oare toate celelalte numere sunt heterosexuale? Poate ca da, poate ca sunt jumatate din ele baieti si jumatate din ele fetite si s-au cuplat astfel incat numarul doi a avut o copilarie nefericita si a ajuns homosexual. Hmmmm…. Teoria asta chiar sta in picioare. Hai sa demonstram prin reducere la absurd. Sa presupunem ca numarul doi nu este homosexual. Atunci numarul doi ar putea avea relatii sexuale normale cu alte numere fetita. Atunci la un moment dat s-ar fi putut forma un cuplu heterosexual intre numarul doi si alte numere. Cum numerele sunt vechi de cat lumea ar fi existat suficient timp pentru formarea unui astfel de cuplu. Cum acest lucru nu s-a intamplat inseamna ca ipoteza noastra ca numarul doi nu este homosexual este falsa. Deci am demonstrat ca numarul doi este homosexual. Acuma ce pula mea facem eu la numarul doi acasa? Oare ma momise el si ma drogase sau am mers de buna voie? Nu cred ca am mers de buna voie. Probabil ca am deja creierul deranjat de acest subiect, o sa iau o pauza si o sa revin asupra acestui subiect. Ca sa ma ajutati insa, va roooog, trimiteti-mi si mie interpretari ale visului meu, poate gasesc pe cineva sa imi faca lumina, nu cred ca e corect sa fiu agresat de numarul doi homosexual.

3 Responses to “Doi homosexual”

  1. giapapadia Says:

    nu pot sa cred ca ai scris asta :)))

  2. haberini Says:

    Daca iti place mai scriu, oricum esti singura care citeste, restul se uita pe poze…superficialii.:)

  3. giapapadia Says:

    am urmarit cu greu, ai o minte tare complicata :))

    da si cu pozele poti sa te lauzi😉


Leave a Reply

