Fuga de sex si sexul in fuga…

insectofil.jpg

La început nu m-am putut hotara sa scriu textul de fata. De ce sa provoc suferinta, sa-l fac pe Satana sa râda de mine si sa ma arate cu degetul sau carnos cu care a penetrat anusurile tuturor sfintilor? Doar atât îmi doresc de la viata: sa beau, sa fac sex, sa violez extraterestrii si sa fac analize ale situatiei economice univerasale. Îmi pare rau, dar sunt o fire putin închisa.Si acum mai am cosmaruri cu extraterestrii care gafaie excitati in timp ce ii violez. Nu stiu ce ma pot considera, un om normal sau un obisnuit? 

     Este o povara sa violezi si este foarte greu sa treci peste asa ceva. De când s-a întâmplat nu mai pot sa am încredere în nimeni, mai ales în prietenii pe care ii primesc in camera mea peste noapte, sau pe hol, prin bucatarie, pe unde cade fiecare. Nici macar o prietena nu sunt în stare sa-mi fac, toate fetele ma vor numai pentru sex si bani, dar in mod egal sunt atras de extraterestri, pentru ca sunt mai vigurosi si au mai putine gauri.

    Eram un baiat cu bani si cu multi prieteni carora le placeau banii. Pe la 10 sau 12 ani, nu mai tin minte exact,  am fugit de mai multe ori de acasa intr-o nava extraterestra care ateriza in curtea casei noastre. Prima oara am ajuns în parcul Tineretului împreuna cu prietenii mei extraterestri impotenti.  Ne-am plimbat prin parc, am violat doua batrane de 80 de ani, apoi ne-am despartit care încotro, iar mie mi s-a întâmplat cel mai rau lucru: am ramas singur, a venit noaptea, nu aveam unde sa ma duc si asa ca am spart o biserica si am adormit în altar, dupa ce am stins tot vinul pregatit pentru impartasania de a doua zi. Pe la 5 dimineata a venit un femeie (despre care am aflat mai tarziu ca era preoteasa virgina) care m-a vazut si mi-a zis ca nu este bine sa dorm acolo, ca e pacat, ca poate se excita sfintii. Mi-a propus sa ma culc cu ea pentru bautura. Am fost de acord, dar odata ajuns la ea, in casa parohiala, in fata icoanelor, ne-am violat unul pe altul cu salbaticie. Am folosit bice si cuie din dotarea casei parohiale. Dupa ce a terminat, m-a lasat în pace sa dorm, dar cine sa mai doarma? Eram prea excitat. Aveam dureri ale penisului, eram derutat de la cocaina, nu întelegeam ce s-a întâmplat cu mine, de unde erectia aia infinita?

   M-am îmbracat cu un slip tanga si am mers prin oras pâna am dat de o fata de 28 de ani de la Fundatia “Patru Labe”, care mi-a promis ca daca intretin relatii sexuale anale cu ea ma duce intr-un loc unde pot sa violez multe gazele. Am profitat si i-am spus prin ce am trecut, iar ea m-a dus la un adapost pentru animale unde erau multe gazele apetisante.

   Pentru ca nu am vrut sa ramân acolo, m-a dus la fundatie. Auzi cum suna, fund-atie! Ah! De acolo am plecat la clinica veterinara de recuperare neurofiziologica, ca erau animale de violat si acolo, unde m-a consultat un medic care a constatat ca am abuzat de sex. 

 

   În urmatoarea luna am plecat de multe ori de acasa, dar numai la mine în cartier, pe langa binecunoscutul cimitir. De fiecare data m-am întors singur, dar epuizat sexual.

   Parintii spuneau ca fac orice ca sa nu mai fug. Dar la o luna dupa parcul Tineretului, pentru ca nu vroiam sa se afle de multiplele mele aventuri si violuri, am fugit la Brasov.  Acolo am mai abuzat de trei ori de niste extraterestri cu trompe verzi, groase si butucanoase si cu cate trei degete la fiecare mana. În Brasov am dormit în gara si în scarile blocurilor. Într-o noapte de septembrie am mers cu un baiat mai mare decât mine într-un bloc, sub pretextul ca vrea sa îl ajut sa spele o scara. A zis ca începe de la ultimul etaj. Am ajuns sus, dar în loc sa spele scara, m-a obligat sa întretinem relatii sexuale anale, sub amenintarea unui cutit, spunând ca daca nu accept, îmi taie gâtul si ma lasa ca pe un câine. Mie mi-a parut bine, pentru ca a fost pretextul perfect sa sar pe el si sa ii iau cutitul sa il amenint si sa-l violez. În aceeasi noapte am mai trecut prin doua violuri, dar nu am nici o remuscare pentru ce le-am facut victimelor mele, niste pamanteni corciti cu extraterestrii din galaxia Andromeda. M-am trezit dimineata, singur si dezbracat si atât am facut, m-am ridicat, m-am îmbracat si apoi am avut mai multe tentative de sinucidere, dar fara nici un succes pentru ca nu poti sa mori facand prea mult sex. Devenisem depresiv. De fiecare data am mai adaugat o liniuta pe lista cu victime de pe peretele din camera mea, dar am ramas întreg.

   De patru ani nu am mai avut o relatie sexuala cu un batracian din afara galaxiei si nu am mai încercat sa ma sinucid pentru ca pur si simplu am inteles ca din sex nu se moare.

 Am vrut sa îmi refac viata încercând sa-mi fac o prietena, dar nu a mers decât doua saptamâni. Nu rezist mult în preajma fetelor pentru ca am erectii nesfarsite si din greseala mai sparg obiectele din jur, peretii si patez mobila, dar a extraterestrilor da, pentru ca nu am erectii atat de puternice. Nu pot sta mult de vorba cu fete ca sar tot timpul pe ele, adica ma blochez pe erectie, nu stiu ce sa vorbesc cu ele, dar cu extraterestrii pot vorbi orice despre alcool, droguri si violuri, doar despre viata mea nu, e e prea complicata si extraterestrii prea prosti. Cum sa fac sa am o sotie pamanteana, vie? Am fost o noapte cu o fata în cimitir, ma agatase la o inmormantare, ea a vrut sa avem relatii sexuale anale, asa cum faceam cu extraterestrii, dar am avut o erectie prea puternica si am daramat tavanul si i-am zis sa plece ca nu cred ca rezista. Ma întreb daca mai exista vreun baiat care pâna la 23 de ani sa nu fi avut o relatie sexuala cu o camila sau cu o gazela mexicana, caci cam tot aia e. Totusi exista o fata în viata mea. A fost abuzata de bunicul ei. Cu ea ma împac bine, este cea mai buna amica a mea, dar nu am facut sex cu ea ca nu e moarta.

   Am început sa merg la biserica, ca pe acolo poti sa agati oameni in sutana, pofticiosi si zemosi, duminica trecuta am fost a n-a oara acolo. Am fost invitat de niste fete si baieti; suntem prieteni, joc volei pe dezbracate cu ei. A fost super bine. Nu am înteles prea multe, dar duminica viitoare voi merge din nou si ma voi masturba in fata icoanelor si vom face sex in grup in altar. 

   Cineva mi-a spus ca sunt scump în ochii lui Dumnezeu. Cred ca are dreptate, numai ca nu stie ce vorbeste, doar e aurolac si dement psihic ca si alti prieteni ai mei.

Posted in Schite. Tags: . 5 Comments »

5 Responses to “Fuga de sex si sexul in fuga…”

  1. Steel_dick Says:

    Auzi ciudatule ca cat ii dai tu tare cu sexu cred ca nici nu stii cum arata o femee. Si daca esti tare cat zici spune la toata lumea sa stie care e diferenta dintre sa futi in cur o scroafa sau sa futi in cur un vier. Si sa zici sau nu daca ai bile pe pula ca eu am. Daca stii astea doua iti dau un 10, daca nu esti femeea la tot cartieru.

  2. haberini Says:

    Bine ma, bravo, trebuie sa recunosc ca esti mai bun

  3. adriana Says:

    ooo steel… cred ca sunt indragostita de tine, il parasesc pe artistul acesta pussy….

    • haberini Says:

      ?capul?/doare/????????

  4. Adriana Says:

    Nu eu sunt Adriana care a scris mai sus si nici nu mai scriu pe blogul tau pentru ca esti nesimtit. Daca mai scrie cineva cu Adriana sa stii ca nu sunt eu.


Leave a Reply

