Mami, vreau sa fiu si eu cretina!

papusi-handicapate

Unii oamnei au fost binecuvantati de la Dumnezeu cu tot ce si-ar putea dori in viata. Unii cu mai putin, iar altii cu nimic. De altii si-a batut joc de parca i-ar fi facut la betie. Lui XXXXX i-a dat in pula mea o femeie proasta…. dar proasta frate de-ajuns sa prosteasca toate femeile din tara asta. De ce mi-am adus aminte de aceasta femeie? Pai de la un articol de cacat (http://www.ziare.com/scoala/gradinita/papusile-cu-dizabilitati-o-problema-1044834) de pe un site de cacat, dintr-o tara de cacat, cu un guvern de cacat. De fapt am facut o introducere prea brusca si am ajuns prea repede in miezul afacerii. Din cauza nevestei asteia prietenul meu a ajuns bataia de joc a cartierului. Numai de cate ori nu i-am facut eu glume pentru care a vrut in repetate randuri sa ma omoare, sa ma anihileze, sa ma redefineasca ca forma si continut! De exemplu de nenumarate ori luam de pe drumuri vreun caine vagabond si i-l aruncam peste gard nu inainte de a-i rupe vreo laba sau de a-i scoate vreun ochi! Daca apuca sa il vada tuta il lua in casa, il ducea la doctor, il tinea vreo saptamana-doua, ii facea un milion de tratamente etc. Asta intre timp ce prietenul meu turba, se dadea cu capul de pereti, ma suna noaptea sa ma blesteme, jura razbunare si alte alea. A fost tare de tot cand venit la ei in vizita cu un caine. Care era treaba, era un caine maidanez caruia ii lipisem anusul!!!! Adica ii bagasem in fund un dop inmuiat in prenadez. La inceput a fost bine, dar cand am ajuns la ei anusul cainelui se inflamase si jigodia se agita ca apucata, se tragea cu fundul pe jos, schelalaia, dadea sa muste, era turbat, ce sa mai vorbim. Il vede tuta: da ce e cu el, ce a patit? Am avut un moment sublim de inspiratie: L-am violat! A innebunit tarfa! Mi-a luat cainele si m-a dat afara din curte. Am plecat cu barbat-su ca doar nu era sa lasam sticlele alea sa se incalzesca, dar ulterior am aflat ce s-a intamplat. Tarfa l-a dus la veterinar dar boul ala nu si-a dat seama. Pe masura ce trecea timpul asta il tot indopa, cainele care la inceput a fost fericit, la un moment dat, cam dupa o saptamana, a inceput sa nu mai manance. Normal, nici nu excreta. L-a dus tarfa inapoi la veterinar. Prietenul meu turba, caci lucrurile se lungeau, cheltuia bani cu jigodia. In fine, sa n-o mai lungesc, pana l-a urma l-a operat, a stat o gramada la asta, s-a facut bine, happy end. Din contra, alta data a fost mult mai tare. I-am adus un boschetar, un batran fara locuinta, i l-am legat de usa de la intrare. Asta a fost super, au ajuns aproape la divort. Tarfa l-a spalat, cazat, hranit, dus la doctori. Femeie imbecila, ce va mai pot povesti. Acum ca v-ati facut o idee despre tarfa in discutie sa va povestesc si ceea ce vroiam sa va zic de la inceput. Poate nu v-am spus pana acum, dar cuplul asta de care va povestesc are o fetita, marfa pustoaica, o sa ajunga imbecila ca ma-sa. Oricum, cu ceva timp in urma, nu mai tin minte exact cand, acum vreo cateva luni, poate un an i-a cumparat tarfa de ma-sa o papusa Barbie in scaun cu rotile. Nu stiu ce-o fi fost in capul traturii, dezechilibratei, dar efectul a fost pe masura! Peste cateva zile de la eveniment vine fetita la ta-su: tati, te rog… vreau sa fiu si eu handicapata! M-am cacat pe mine de ras cand mi-a povestit ala. Bine, el era disperat, au fost la psiholog, a fost cam delicat. Chiar i-am sugerat prietenului meu sa ma lase sa o violez pe taratura de nevasta-sa dar nu a fost de acord. E slab, asta e defectul lui. In fine, acum cu programul asta al guvernului ma gandesc ca o sa fie distractiv pentru parinti sa ajunga la gradinita sa isi ia fetitele sau baieteii si acestia din urma sa se roage duios: mami, vreau sa fiu cretin(a)!!!! Ca de obicei interesul guvernului este sa creeze o natie de oligofreni, dar oare stau si ma gandesc de ce atat de pe fata? Pe bune acuma, natia oricum se prosteste, cine e cat de cat destept fuge din tara precum fug sobolanii de pe corabia care se scufunda. Oare e chiar atat de important sa ii handicapeze din pruncie? Auzi, papusi cu dizabilitati! Tare frate!

Leave a Reply

