Virgina la 105 de ani

virgina_105_ani.jpg

Da, sexul, poate ca nu ne imaginam viata fara de sex.
Daca esti virgina de exemplu, nu iti lipseste sexul pentru ca nu sti cum e, E ca si cum as zice eu ca nu pot sa traiesc fara sa zbor..!??!?!, normal ca nu-mi lipseste asa ceva pentru ca nu stiu cum e. Ma gandesc si eu la zbor ca la ceva minunat…ceva uimitor…asa gandeste si o virgina despre sex, nu?
Ce se intampla cand iti este interzis sa faci sex sau iti este frica sau cine stie…sa fi complexat (EX: o am prea mare!)
http://www.cotidianul.ro/virgina_la_105_ani-60661.html , un exemplu clar in care ea nici nu regreta ca nu a facut sex…motivul: nu m-a interesat.!??!?

12 Responses to “Virgina la 105 de ani”

  1. bbyd0ll Says:

    m-am grabit sa te ,,judec” deoarece articolul acela l-am primit de la cineva si m-a facut sa cred altceva, acum te-,,am” mai citit si chiar imi place.
    si desenezi uimitor.
    nu vreau sa-ti faci nici o impresie despre mine, pur si simplu ti-am spus ce aveam de zis

    • haberini Says:

      Acum ca ne-am imprietenit, vrei sa facem sex? Dupa ce implinesti 18 ani, desigur. Iar dupa asta poate ca o sa ne si cunoastem, ok? Acum trebuie sa smulg ceva injuraturi de la tine…:))…cel mai mult imi place cand sunt facut bou….ma simt puternic si viril..:))

  2. bbyd0ll Says:

    :)))
    nu injur.in viata reala, injur, prea mult…dar pe net nu prea obisnuiesc, deci nu cred ca vei putea sa ma provoci in halul asta.
    nu nu vreau, dar multumesc de propunere :)))

  3. kerosen Says:

    “bbyd0ll Says:
    nu injur.in viata reala, injur, prea mult…”, injuraturi cu accent italian……… PERVERS, imi placeeee.
    Iar tu haberini lasa fata in pace nu fi PORK, si apropo esti cumva biker?

  4. haberini Says:

    De unde sti?, ne-am intalnit pe undeva, kerosen imi suna familiar…

  5. kerosen Says:

    Da probabil Kerosen este combustibilul folosit la avioane

  6. 4boyonly Says:

    sublim-superb……..
    mesajul acestui desen m-a facut sa plang si va rog sa ma credeti ca nu sunt un tip sensibil.
    artistul in opinia mea, care doresc sa fie respectata, reuseste sa arate doar cu un varf de creion in alb si negru realitatea actuala cruda in culori cu sunet si imagine cristalina – sublim………….

  7. haberini Says:

    ok, poti sa-ti iei zborul…kerosen

  8. 4boyonly Says:

    La data de 25.08.2007 un echipaj de poliţie l-a surprins în flagrant C. Tudorescu de 38 ani, din loc. Greci, jud. Tulcea, în timp ce tăia un cablu de 3 – 4 m lungime a căii ferate între staţiile C.F.R Tulcea Oraş şi Tulcea Mărfuri. Acest lucru a provocat o întârziere de 15 trenului accelerat 1891. Biroul Poliţiei Transporturi i-a întocmit dosar penal pentru săvârşirea infracţiunilor de pătrundere în zona de siguranţă a infrastructurii feroviare, distrugerea şi sustragerea de componente a instalaţiilor C.F.R., fapte prev. si ped. de art. 4, 5, si 6 din Legea 289/2005 şi distrugerea şi semnalizarea falsă, fapte prev. si ped. de art. 276 din codul penal.

  9. haberini Says:

    ai buba la cap? ce legatura are?

  10. adriana Says:

    Păcat – Călcare a unei legi sau a unei porunci bisericeşti, abatere de la o normă (religioasă); fărădelege; faptă vinovată, greşeală, vină.

    N-am întâlnit nicăieri ca biserica sau Biblia să încurajeze homosexualitatea. Din punct de vedere religios este o abatere de la normă, o încălcare, un păcat. Păcatul nu este ceea ce credem noi, ci ceea ce spune religia. Mai avem tupeul să sfidăm normele religioase. Nu este corect. Putem afirma astfel: Homosexualitatea este un păcat, dar eu nu sunt de acord cu acest lucru, eu îl consider o normalitate. Asta e cu totul altceva. Că avem unii dintre noi o minte foarte “deschisă” şi acceptăm multe lucruri ca fiind normale e una, dar că există anumite norme pe care nu le decidem noi, e cu totul alta.

    Aşadar homosexualitate = păcat. Unii o pot considera normalitate, dar oricum păcat rămâne. De ce? Pentru că de multe ori normele societăţii contravin normelor religioase. Iar păcatul este ceva religios. Gata.

  11. joschilotii Says:

    La 105 încă Virginia 🙂


Leave a Reply

