Buget de criza

masa-pe-bordura.jpg

  Frate, mare foame frate, pe cacatii aia care ridica masinile in sectorul 3! In sase luni mi-au ridicat masina de trei ori. Prima data am platit sase milioane si jumatate, a doua oara am platit inca sase milioane si jumatate iar a treia oara am platit opt milioane si jumatate. Iar masina mea a fst ridicata din randul de masini, probabil pe criteriul ca arata mai bine si parea ca am bani sa ma duc sa mi-o recuperez, pentru ca daca ai o Dacie veche nu ti-o ridica, ce, sunt prosti sa ramana cu ea? Dar astazi mi-am cumparat un papuc…. si sa-mi bag pula in gaturile lor daca nu il parchez in mijlocul intersectiei de la Grigorescu colt cu Camil Ressu, hai sa vedem, pe asta il ia? Oricum nu m-as mai duce dupa el, ca l-am cuparat de la un taran, ala l-a radiat, dar eu nu l-am mai inregistrat, nu il mai trec pe numele meu. Am dat doua sute de euro pe el ca e un jaf si sunt dispus sa mai cumpar vreo zece si sa le pun pe toate acolo in intersectie ca sa vedem cat de prosti sunt, intr-un sens sau in celalalt, urmeaza sa vedem. Oricum se joaca cu focul baietii de la ridicari, deja am auzit zvonuri de la prietenii mei din cartierul ala ca li se pregateste ceva. Bine ca nu stau acolo ca probabil ca as fi rezolvat problema pana acum. Da’ stau si ma intrb: prosti trebuie sa fie aia din sectorul ala, sa voteze un consiliu care sa le ridice masinile, cat de prost poti sa fii frate? Probabil foarte prost. In plus ai vazut ca fac prostii, pai ia frate atitudine, ca doar i-ai votat, ce mortii ma-sii. In fine, sa trecem la oile noastre. Am vazut azi un om care manca oase. Nu e nimic ciudat nu? Ba da, in mortii ma-tii, ca omul ala manca oase de foame! Adica pe intelesul tuturor retardatilor nu avea bani sa isi cumpere nici paine. Ca urmare isi procura oase de pui din piata si le molfaia, le rodea, pana la urma nu mai ramanea nimic de ele. Crude! Bine, ii mai dau femeile de prin piata cate o bucata de paine, care o leguma, mai cade cate ceva, dar mi se pare nashpa ca un semen de-al meu sa manance mai prost decat maidanezii de pe strada pe care ii indoapa tot felul de cretine nefutute si nefutabile de altfel. De aia nu ma duc eu in piata, dar astazi am fost fortat pentru ca particip la un studiu de fezabilitate pe zona aia si nu am avut incotro, a trebuit sa ies pe teren. Ma intreb de exemplu de ce omul ala (Nea….? am uitat cum a zis ca il cheama!) nu vrea sa fie animalul meu de laborator, cobaiul meu cum ar veni. Cred ca pentru el ar fi mai bine, ar avea un acoperis deasupra capului si trei mese pe zi, cat poate el sa manance. Plus bautura la discretie, ca nu trebuie sa fie treaz pentru ce experimente vreau sa fac eu pe el, din contra. In primul rand as vrea sa ii dau o gaura in cap. Dintotdeauna mi-am dorit sa ii dau cuiva o gaura in cap! Nu, nu sa ii fac o gaura cu bolovanul, ci sa ii dau o gaura stiintific, indepartez pielea, execut o trepanatie, cu grija, fara sa ating creierul, apoi ii pun pielea la loc si astept sa se vindece. As incepe cu un orificiu de diametru mic, sa zicem 10 mm si as continua pana la diametre mai mari, 10 cm sa zicem. As vrea sa vad ce se intampla. Am auzit ca pe acolo pot sa iasa spiritele rele si sa il vindec pe bietul om. Cine stie, poate ajunge singurul cobai uman bogat, nu? Fiecare trebuie sa aiba o sansa. Si ca veni vorba de sansa, as vrea sa ii fac si transplant de penis de la un cal. Pai ar fi tare, nu? Ar fi cel mai tare barbat pe care il cunosc, idolul tuturor femeilor! Cred ca mi-ar multumi pana la sfarsitul zilelor! Acuma este totusi o problema, dar cred ca am rezolvat-o: oare penisul de cal traieste cat penisul de om? Adica nu as vrea sa ii moara penisul de cal inainte sa moara omul sau din contra, sa moara omul si sa se iroseasca un penis inca viu. De cal! Probabil ca o sa calculez varsta calului de la care o sa iau penisul in functie de varsta omului la care vreau sa il transplantez, astfel incat sa moara si omul si penisul cam in acelasi timp. In timp ce scriam m-a apucat o spaima perfect rationala: daca penisul meu si cu mine avem varste diferite si o sa murin la momente diferite? Asta mi se pare groaznic, in mod normal cand un barbat moare ar trebui sa ii moara si penisul si invers, cu alte cuvinte cele doua organisme simbiotice, omul si penisul, ar trebui sa traiasca exact acelasi timp, sa moara in aceeasi secunda, sa isi dea duhul impreuna. Ah, sa imi notez, sa nu uit sa trc in testament ca la inmormantarea mea sa zica popa o rugaciune si pentru penisul meu, asa sa fie, nu se stie niciodata. Sa revin la nenea din piata, ca iar m-au deturnat gandurile negre de la firul naratiunii. Un alt fapt ce m-a socat la el a fost faptul ca avea dintii deosebit de stricati. Pai pentru cineva care mananca oase trebuie sa fie destul de nashpa sa nu poti sa le rozi cum trebuie, nu? Sa ai dureri tocmai cand incerci sa spargi osul sa ajungi la maduva! Nu mi se pare corect. In acest sens as vrea sa ii transplantez niste dinti de la un porc. De la un porc mistret. Intr-adevar, porcul nu este carnivor, dar are nsite dinti supertari, va asigur! Cred ca i s-ar potrivi, probabil dupa ce s-ar obisnui cu noua dantura ar putea sa manance si oase de vaca, nu numai de pui! Ah, si ca veni vorba de vaca, i-as transplanta o coada de vaca, sa se apere si el de muste, pentru ca este in permanenta agresat de insecte, probabil din cauza igienei precare. Cu o coada de vaca chiar ca ar fi idolul femeilor, nu numai femeilor pamantene, dar cred ca ar da lovitura si printre extraterestre. Nu mai stiu cand scriam ca mi-ar place sa am curtea (5000 mp) plina cu un strat de doi metri de femei goale! Ei bine, cred ca asta ar putea sa umple tot pamantul cu un strat de doi metri de femei goale! Femei pamantene si femei extraterestre, normal, doar nu sunt inca destule pamantene sa umpli intreg pamantul de ele. Ma intreb cum as putea sa strang fonduri sa il pot intretine pe nenea asta, ca mi-a fost mila de el, statea singur asa, pe strada, chircit, amarat, mult mai bine i-ar fi stat intr-o cusca la mine in birou. Sunt sigur ca a avut la un moment dat o casa, probabil o familie, dar nu s-a nascut din apa sfintita, nu? Aaaaaaa! Ma intreb daca as putea sa il platesc ca sa scrie aici pe blogul asta! Va dati seama ce ar avea de povestit? Ce superfaze ar scoate din el!!! Daca ar scrie pe blog nu i-as da nici gaura in cap, sa tin demonii in el, sa il intarate la scris! Si poate i-as pune doua cozi, ca nu am mai vazut om cu doua cozi! Si cred ca ar trebui sa ii pun una de vaca si una de cal, sa nu fie banal cu doua de vaca. Ma intreb ce parere ar avea el despre ce scriu eu despre el aici. Oare ar aprecia cum se cuvine intentiile mele? Cred ca da, nu stiu ce ma face sa spun asta, dar cred ca omul asta e bun la suflet si ar fi incantat sa aiba doua cozi sau o gaura in cap in schimbul acoperisului, hranei si recunostintei vesnice! Alti voluntari?

Leave a Reply

