Lectie despre decenta

 

crocodil
Ieri am intrat in birou si am surprins o discutie intre doi colegi, barbati, insurati si cu copii, despre cum sa violeze un crocodil. Asta venea deja pe un fond prost deoarece cu inca o zi inainte fusesem la sedinta cu parintii la fiica mea cea mica, care este eleva in clasa I-a si aflasem acolo despre un incident cutremurator in care patru colegi violasera homosexual un al cincilea coleg. Da, toti colegi in clasa I-a, colegi cu fata mea! Parerea mea este ca acei copii care au violat fie sunt abuzati acasa si in acest caz ar trebui batuti parintii, fie sunt rasfatati si atunci ar trebui batuti copiii. Nu vreau sa mai insist povestind ca la sedinta parintii copiilor violatori sustineau ca este ceva normal, ca toti baietii fac asa la varsta asta! Mi-am propus sa nu scriu despre acest incident si vreau sa ma tin de cuvant, dar totala neimplicare a autoritatilor in acest caz este fenomenul care ma cutremura cu adevarat. Voi ce ati fi facut in locul meu? Revin la colegii mei. Inainte insa, ca poate se gandeste careva ca poate fabulez, ei bine nu, aici (in postul asta) scriu numai adevarul gol-golut, si nu ma voi abate nici cu o unghie de la ceea ce am vazut si am auzit cu ochii mei. Deci intru in birou si surprind o discutie intre doi colegi, barbati, insurati si cu copii, despre cum sa violeze un crocodil. Acuma, ei cu siguranta nu s-ar fi ferit de mine, dar pana la urma trebuie sa fim realisti, eu nu concep (dar poate sunt eu prost) ca generatia parintilor mei sa fi discutat la birou despre cum sa violeze crocodili sau orice altceva. Pai eu cred ca ar fi ajuns in primul rand in propriul lor purgatoriu mental si apoi urgent, direct in puscarie, ca pe vremea aia nu mergea ca acum, sa spui ce vrei si sa nu aiba nici o urmare. M-am oprit un pic sa trag cu urechea, stiu ca nu e frumos, dar a fost un reflex involuntar, dupa care m-am intors catre ei si i-am intrebat cu delicatete despre planurile lor. Deloc jenati, imi arata pe monitor ca vor sa ia o excursie pe Nil (am uitat ce agentie era) ca sa prinda un crocodil si sa il violeze. Cum sa il violati, intreb eu uluit. Anal(!!!!), veni raspunsul prompt! M-am asezat usor pe marginea biroului cu fata spre ei, si intreb in soapta (nu mai aveam putere sa urlu la ei cum ar fi meritat): Cum, vreti sa violati anal un crocodil? De ce vreti sa faceti treaba asta? Hal de raspuns: Ca sa il umilim!!! Adica scopul lor era sa umileasca un biet crocodil! Nu mai pun la socoteala cate legi ar incalca daca chiar ar face treaba asta, de fapt sunt convins ca or sa o faca deoarece si-au facut rezervare, dar nu reusesc sa inteleg unde a disparut dintr-o data decenta, moralitatea, intelepciunea, sfiala pana la urma, daca nu altceva. Sigur parintii nu i-au educat asa. Parca am mai zis, sunt barbati insurati si cu copiii (unul dintre ei are un singur copil iar celalalt are doi), oare nevestele lor ce vor zice despre plecarea lor impreuna intr-o croaziera pe Nil? Dar copiii lor oare ce-or zice depre faptul ca ei stau inchisi intr-un apartament din Bucuresti in vreme ce tatii lor se plimba impreuna pe Nil si violeaza (anal) crocodili? Nu am mai continuat discutia cu colegii mei, riscam sa ma considere pe mine nebun sau anormal. Problema imensa este ca astfel de manifestari antisociale, aparent ale unor oameni complet dezaxati, au devenit ceva comun in societate. Cat de imbecil trebuie sa fii sa vorbesti asa ceva cu colegii de birou? Cum se poate asa ceva? Cum se poate sa nu te ascunzi daca ai astfel de ganduri? Cum se poate sa iti desconsideri familia in halul asta? Cum se poate sa iti pui in pericol familia, pozitia sociala si pana la urma viata ca sa violezi anal un crocodil? Da, ce nu esti sanatos la cap? Cum sa ma comport eu fata de colegii astia de acum incolo? Dar daca se intorc din Egipt si povestesc ce bine a fost cu crocodilul? Cred ca astfel de comportamente dezvaluie o boala imensa a societatii, parerea mea este ca baietii astia ar fi fost normali, daca societatea ar fi fost si ea normala. Aceeasi concluzie si despre colegii fetei mele. Pe bune, cred ca societatea se tampeste pe zi ce trece. In mod normal nu ar trebui sa tolerez in preajma mea astfel de elemente. Ce sa fac, sa imi las serviciul din cauza unor scelerati? Te pomeni ca daca ma duc si ii reclam undeva aflu ca de fapt toti adultii gandesc asa! Oare ce determina prostirea asta accelerata? Factori genetici? Factori de mediu? Oare cum imi pot feri familia de plaga asta? Si mai este ceva tulburator. Colegii astia sunt mari fani ai blogului de fata. Al blogului prin care eu vreau sa impartasesc intelepciune. Oare chiar nu au inteles nimic din spatele cuvintelor deocheate si al ideilor sinistre? Oare este doar o coincidenta faptul ca de multe ori imi spun ca se regasesc in ceea ce scriu? Mda, de fapt cred ca or sa citeasca si postul asta. Asta e, sa traiti baieti!

5 Responses to “Lectie despre decenta”

  1. giapapadia Says:

    pai si nu le-ai explicat diferenta intre a viola un extraterestru si a viola un crocodil?

  2. haberini Says:

    extraterestrii sunt senzuali si gingasi nu sunt reci cum sunt crocodilii:)

  3. giapapadia Says:

    da, niciodata cu oameni reci. sau nu neaparat oameni.

  4. haberini Says:

    poate sa fie si extraterestru… de exemplu. Oamenii reci sunt naspa pentru ca au pantofi de lac, au vata in nas si stau cu mainile pe piept.

  5. maulio Says:

    ai vazut prea multe filme cu zgubilitici! te crezi personaj! mai redu distributia….! 🙂


Leave a Reply

