Vreau sa imi iau vaca

vaca.jpg

Vaca este un animal foarte nobil ce isi infraneaza instinctele primare pentru a ne fi de folos noua, oamenilor, printr-o furnizare sustinuta de materii prime alimentare, asa cum bine inteles am invatat cu totii la scoala, din gama carne, lapte si branza, piele si altele asemenea. Am citit undeva, dar nu mai stiu unde ca japonezii au manipulat genetic vaci care sa dea si oua. Astea ar fi vacile supreme, vacile cu adevarat de neinlocuit. Daca ar putea fi antrenata vaca sa dea carne de porc ar fi si mai meserias, ar fi un fel de animal trei in unul, buy one, get two free! Problema este ca din alte puncte de vedere nu este o chestiune cu care sa te joci. Vaca universala ar incuraja doua tendinte divergente care in esenta conduc la o hrana mai scumpa si mai putin accesibila. Mda, pentru ca in statul politienesc in care traim ar deveni imediat interzis sa ai vaca. Da, pentru ca va trebui sa fii autorizat sa ai vaca, adica sa platesti taxa de protectie statului si sa dispuna statul modul in care poti valorifica produsele vacii, cu alte cuvinte ce sa faci cu carnea de porc si ouale de vaca. Laptele si branza ar deveni produse interzise, deci nu mai pomenesc de ele ca sa nu am probleme. Statul ar dispune cand sa ramana vaca ta gestanta, cat si cum sa o hranesti pe perioada asta si ce sa faci cu fatul, probabil in functie de sexul lui, si anume daca este mascul va fi eutanasiat iar daca va fi femela i se va implanta un cip in uter ca sa nu tragi statul in pula. Bineinteles, lingaii homosexuali vor fi imediat de acord si vor striga in cor osanale guvernului pentru ca a rezolvat problema spinoasa a vacilor transmutagene. Miscarea de rezistenta va fi insa feroce, multi cetateni fosti liberi se vor reorganiza in miscari de rezistenta clandestine si vor incerca sa detina ilegali vaci mascul si sa creasca in ilegalitate vaci fara cip. Vor apare cipuri pe piata neagra si se vor moda cele mai multe tipuri de vaci pentru a eluda prigoana guvernamentala. Acuma ce sa zic, istoria ne invata ca de cate ori statul a exercitat presiuni si constrangeri nejustificate asupra cetateanului, acesta a reactionat prin nesupunere publica si miscari reactionare, iar cu cat opresiunea a fost mai mare, cu atat reactia populatiei a fost mai violenta. Deci pana la urma vacile vor fi elibarate. Cu alte cuvinte, va fi un final fericit. De aia vreau sa imi iau vaca, si inca cat mai repede, pentru ca daca apuci sa ai vaca inainte sa dea guvernul legea ramane vaca marcata dupa sistemul vechi, ca la masina, nu ii mai pune chip. Cu alte cuvinte ai si vaca nemarcata, nici nu esti in ilegalitate. Asta e bine, pentru ca poti obtine si vitei masculi cu care sa alimentezi miscarea de rezistenta. Pe foametea asta aceasta activitate iti poate aduce bani buini, fara prea mare efort. In schimb cred ca voi duce vaca la asociatie pentru tuning. Cica poate sa iti dubleze productia de lapte si sa ii faca pielea moale si catifelata ca o manusa. Asta este foarte bine daca vrei sa faci si sex cu ea, pielea moale te ajuta mult, pentru ca mirosul e cam ciudat, o sa vedeti. In schimb vaca e blanda si foarte toleranta in privinta relatiilor sexuale cu oamenii. Probabil ca prin cultura lor vacile ii vad pe oameni ca un fel de protectori si din acest motiv nu manifesta intentii ostile in privinta umanilor. Am avut in tinerete un coleg, a murit de vreo 10 ani saracul, care era cam ciudat, acuma imi dau seama, dar fiind mai mare era ca un fel de mentor pentru noi. E vorba de baiatul, cred ca v-am mai povestit de el, care isi da cu strugurel pe anus cand iese din casa. Obiceiul asta il avea, daca va aduce aminte, de la mama lui, din copilarie, care l-a dat o data cu strugurel cand era bietul copil iritat, ca sa ii mai domoleasca usturimea. Probabil a vazut el ca ii era mai bine asa si s-a invatat sa isi dea tot timpul, chiar si cand a ajuns adult. Cand l-am intrebat de ce a zis ca asa, sa fie, cine stie ce se poate intampla! Ei bine, baiatul asta, omul asta, Dumnezeu sa il ierte, cand eram noi pusti ne-a zis ca are o vaca de nevasta. Noi am crezut ca are o vaca in sens peiorativ, adica o femela proasta de pute, dar cand am fost la el am vazut ca el tinea o vaca in apartament. Ne-a prezenat-o: Nevasta-mea! De la el stiu toate detaliile astea. Termin aici, trebuie sa ma duc sa fac cinste colegilor cu o omleta de vaca, multa bafta!

7 Responses to “Vreau sa imi iau vaca”

  1. Steel_dick Says:

    de ce mi-ai sters comentariul al dracu homosecsual cu creer de maimuta drogata cacacioasa violata storcita inecata aspficsiata cu largitor anal pe proteza matii

  2. Steel_dick Says:

    ba sa nu mai stergi ca te violez ca am mai pus o data: ba coae nu poti sa desenezi desene cu femei sa moara mata ca tate de vaca nu ma excita daca te excita pa tine sa moara mata ca daca faci site din ala cu femei te umpli de respect si nu mai mori si tu de foame ca un puradel ce esti si te iubeste baietii de la mine din cartier care are pe ei cat sa are tu pe viata ta sa moara mata canci daca e sa vorbesti cand sa desenezi tu ca sa vada la toti baietii sa moara mata. mama ca scritor ca acuma cand am fost la scoala nu am fost

  3. haberini Says:

    Si eu ce trebuie sa raspund? Ok te astept sa ne vedem si sa discutam fata in fata ca vad ca ai un pitic in legatura cu mine. haberini@yahoo.com da-mi o adresa ceva, ca tare ma mananca palma si sincer sa fiu daca imi dovedesti ca esti barbat te fut in cur iar daca esti femeie te iert si scapi cu penis in botic

  4. giapapadia Says:

    deranjez? : ))

    tare imi place desenul ala, vreau desene de la tine!

  5. haberini Says:

    da-mi un subiect si iti trimit, promit!

  6. giapapadia Says:

    bine, iti spun mai tarziu, ma gandesc🙂

    imi trimiti originalul? : ) adica hartia apropriu-zisa, palpabila? : ))

    cred ca incep sa o iau razna.

  7. haberini Says:

    Nu stiu ce sa-ti raspund, vorbim si vedem cum iti trimit hartia.


Leave a Reply

