Marele Gigant in Micul Gigant

matiz

Am un coleg care dupa spusele lui, e primul om de pe planeta care are toate calitatile posibile!

El ne duce la firma cu masina, dar masina este destul de mica….si atunci noi stam toti pe un singur loc.

Asa am venit azi la munca! Eu sunt atat de inghesuit ca nici nu sunt in desen.

 

5 Responses to “Marele Gigant in Micul Gigant”

  1. Steel_dick Says:

    Desenul tau sugereaza ca ala micu din spate il executa anal pe ala mare din fata!!! Sunteti o masina de homosexuali!

  2. haberini Says:

    Pai asa si este:)

  3. miky Says:

    Oricum Matiz-ul este o masina de Gay…iar daca voi nu sunteti homosexuali….sunteti neinfricati…

  4. .gia Says:

    mi-era dor de blogul tau😀

  5. haberini Says:

    multumesc :)) sper sa-mi fac timp sa mai postez cate ceva😀


Leave a Reply

