Lume proasta

pojartier.jpg

Frate, azi nu prea am avut chef de munca si asa ca m-am dat pe net. Mai bine nu ma dadeam ca acum chiar ca nu mai pot munci nimic dupa grozaviile pe care le-am vazut acolo. Mi-am dat seama ca orice mi-as imagina eu, oricat as incerca eu sa aduc intunericul la suprafata blogului, oricat de pervers si idiot as fi, sunt mic copil mucios si plangacios pe langa anumite categorii de oameni din societate. Pai frate, pentru unii cosmarurile mele sunt vise frumoase, cosmarurile mele le provoaca erectii mentale, placeri neuronale si viziuni carnale, altfel nu as putea sa imi explic un articol de pe ziare.com (http://www.ziare.com/Ultimul_racnet_in_moda_masculina__portjartierul-643528.html), site pe care promit ca nu o sa mai merg in zilele in care vreau sa produc ceva. Si culmea, articolul nu este semnat de Iarina. Iata in pula mea un extras din articol: “Creatorul de moda John Galliano a trimis de-a lungul pasarelei barbati imbracati in portjartier pentru colectia toamna-iarna 2009. O companie specializata in productia de ciorapi de toate soiurile a prins din zbor ideea si a si lansat pe piata portjartierul pentru barbati, impreuna cu ciorapii de matase aferenti – in culoarea piciorului sau negri.” Alooooo! V-ati tampit la capete? V-a putrezit creierul? Vi s-au uscat coaiele? Cum mortii ma-sii barbati cu portjartier si cu dresuri? Probabil ca e vorba de moda pentru poponari, dar chiar si asa, fiinta aia are si ea un pic de demnitate, cum sa o imbraci cu lenjerie feminina? Aaaa! Mi-am adus aminte de un electrician de la noi de la firma, fac o paranteza sa va povestesc un pic de el si dupa aia revin la bolnavii la cap care traiesc liberi printre noi. Da, avem un electrician, batran, vreo saizeci de ani, care efectueaza in special lucrari electrice la inaltime (e si alpinist utilitar) dar e foarte sanatos, agil si puternic ca o maimuta. Si cand spun ca o maimuta, ei bine, chiar este ca o maimuta, este unul dintre putinii oameni pe care ii cunosc sa se foloseasca de picioare ca si de maini (lui ii este chiar foarte util cand se suie pe turnuri). Acest brav electrician a avut la viata lui vreo noua neveste si nu prinde prilejul sa zbiere gutural dupa femei pe strada “Cocomarlaaaa”, caci, ne-a explicat el, femeile se simt flatate cand sunt agresate de barbati batrani si bine ca el. In fine, asta nu stiu, nu sunt femeie, dar in orice caz, vara trecuta am avut un soc. Alti baieti din echipa lui imi povesteau din numeroasele lui ispravi si la un moment dat: “Dar stiti ca **** poarta chiloti de dama”. “Ceeeee? Cum adica poarta chiloti de dama?” “**** ia vino-ncoa. Dezbraca-te!” “Da de ce?” intreaba el impertinent. “Vreau sa vad daca ai chiloti de dama.” “Da AM!!!!” In fine pe scurt idiotul purta de aproape patru zeci de ani chiloti de dama, pentru ca se simte mai bine. Ei bine da, e casatorit a n-a oara, are copii mari, nepoti, dar el poarta chiloti de dama. Cu dantela, ca aia sunt cei mai fini. Eu personal il admir, pentru ca in mediul ala de masculi macho, care de care mai barbat si mai nespalat, el are tupeul si vointa sa poarte chiloti de dama. E tare, pe bune, foarte tare! I-am facut poze de atunci in nenumarate randuri la chiloti si am pus pozele pe reteaua firmei, dar nu l-a deranjat. In fine, cam atat cu el, in schimb cu retardatii care vor sa imbrace barbatii ca pe femei ce facem? Cum ar fi sa vina intr-o zi un coleg la birou si sa bagam de seama pe la jumatatea zilei ca poarta dresuri si portjartier. Ar fi tare, nu? Pai ar mai sta in birou? Ar mai sta, dar probabil ca ar fi violat de toata comunitatea. De fapt cred ca nu ar fi violat, ca iar ne ia directorul general la ochi si numai de asta nu am nevoie acum. Ma intreb cum mortii ma-sii sa fac sa iau o prima si daca asta nu e ocazia perfecta sa pun mana pe acesti bani. Daca ma duc cu articolul de la ziare.com tiparit si ii spun ca vreau sa imi iau si eu dar ca nu am bani, precis o sa se simta induiosat si o sa imi aprobe. Hmmmm. E posibil insa sa ma trimita la psihlog cum m-a mai trimis de nu stiu cate ori si asta nu e bine. Iar ma abat un pic de la firul normal al naratiunii, nu stiu daca v-am povestit evenimente de cand am fost ultima oara la psiholog. Daca v-am mai povestit asta e, mai cititi o data. M-a intrebat la inceput tot felul de cacaturi, de imi venea sa ii sparg capul. Dupa aia a luat niste foi de hartie si a inceput sa mi le arate si sa ma intrebe ce reprezinta. Imi arata o foaie cu un cerc gol si cu unul plin. Ii zic cinstit: “un cerc gol si unul plin”. El (smecher): “Eeeee! Nu e chiar asa!”. Eu: “Du-te in mortii ma-tii de poponar!” si am iesit. Ma gandeam ca imi suge pula, nu are ce sa imi faca. Cand a venit fisa de evaluare, ma cheama la personal, incredibil, nu imi venea sa cred, mi se parea ca nu e adevarat: Inapt! Da, inapt de munca, asa se gandise poponarul de psiholog sa se razbune pe mine. M-am rugat de domnita de la personal sa imi dea un pic fisa, am dat fuga la poponar si am intrat peste el. S-a albit, evident. I-am dat doua in bot si am mototolit fisa si i-am indesat-o in gura si l-am obligat sa o mestece. Nu l-am obligat sa o inchita ca mi-era frica sa nu se inece si sa crape. In fine l-am pus sa imi faca pe loc alta fisa, normal, a fost bucuros sa o faca, l-am obligat sa isi ceara scuze pentru neintelegere, si am dus fisa la loc la personal. Oricum, evaluarea e anuala, tare mi-e ca si anul asta isi pregateste ceva, dar nu vreau sa fortez lucrurile. Poponarii care poarta portjartier si dresuri in schimb sunt mult mai rai. Hai sa ne gandim ce ratiune psihologica poate indemna un barbat sa fie diferit de semenii sai, ce il poate indemna sa iasa cu curul la vedere pe strada. Pentru ca din cate inteleg din pozele care insotesc articolul este exclus sa pui pantaloni peste, intr-adevar, ar fi si inutil, daca stam sa ne gandim bine. Pai eu m-am gadit bine, este vorba de aceeasi motivatie psihologica care ii obliga pe unii barbati sa se dea cu uleiuri si creme pe corp, sa isi epileze parul de pe piept, de pe spate si de pe picioare, sau sa isi parfumeze organele genitale si anusul cand ies din casa. Da, cred ca sunt bolnavi, pur si simplu, imi pierd timpul investigand cacaturi.

Leave a Reply

