1965

toamna-penis2

Mi-am adus aminte de o intamplare de demult, petrecuta candva in tineretea mea, intamplare ce a facut ca ulterior sa nu ma mai pot privi in oglinda si sa nu ma mai pot integra in societate. Era in anul 1965 si eu eram tanar, indecent de tanar, desi imi aduc aminte ca au existat momente cand am fost chiar si mai tanar. Era anul in care, în urma decesului lui Gheorghe Gheorghiu-Dej, functia de presedinte al Consiliului de Stat al României a revenit lui Chivu Stoica, predecesorul lui Ceausescu in aceasta functie si prim-ministru al României în perioada 1955-1961. Asta s-a intamplat in martie, pe la sfarsit, intr-o primavara ce nu prevestea nimic rau.
Hopaaaa! Ia uite ce am scris mai sus!!! Ori memoria mea a fost contaminata de o rasa de extraterestri viciosi care mi-au violat experimental memoria, ori am fost coplesit de un impuls ancestral de sinceritate, impuls nefiresc si probabil homosexual, impuls ce nu mi-a fost, nu imi este si nu imi va fi caracteristic. Si mai e ceva! Ce pula mea, eu nici nu eram nascut in 1965. Acuma nu ca ar fi important, dar cum sa imi aduc eu aminte evenimente care s-au petrecut cu mult inainte sa ma nasc eu? Si de ce imi amintesc ca eram tanar? Oare intr-o viata anterioara este posibil sa fi fost tanar in 1965? Sa il fi cunoscut pe Chivu Stoica? Sa fi facut sex cu Ceausescu? Ce ipoteza socanta! Ma intreb daca ar fi posibil sa fi fost implicat in negurile fundamentalismului comunist roman, intr-o viata anterioara, bineinteles, viata ce este posibil sa fi pus umarul la construirea bazelor societatii homosexuale multigaozar dezvoltate. Acuma sincer cum v-ati simti daca ati constata ca undeva in negurile secolului trecut carnea curului v-a fost pangarita de un personaj dubios ce va promova incompetenta si tembelismul in cadrul propriului popor? Bine, e adevarat, intr-o viata anterioara, subliniez, intr-o viata anterioara, dar tot este socant. Problema care se pune acum este cum au influentat acele evenimente deosebite, pe care le voi povesti in continuare evolutia mea din aceasta viata si posibilele vieti viitoare. De fapt, coplesit de jena si de responsabilitate, nu o sa mai povestesc nici un eveniment din trecut, o sa ma concentrez asupra prezentului si a modului in care evenimente din 1965 au influentat hotarator, intr-un arc peste timp, comportamente si atitudini din societatea romaneasca de astazi. Adica nu, nici asta nu e bine. Daca totusi vreo hoarda de extraterestri viciosi mi-au modificat memoria intr-un exces de homosexualitate extraterestra si au incercat sa determine o reactie pozitiva prin modificarea realitatii curente in urma articolului pe care il scriu eu, astfel incat sa determine modificarea realitatii intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat, realitate care sa contureze un viitor extraterestru homosexual, in aceasta ipoteza, cum spuneam mai devreme, posibilitatea de eroare insurmontabila este prea mare pentru a continua acest articol. Cam asta e, uitati de Chivu Stoica, uitati de Ceausescu, dati frau liber unui viitor incert, incompetent si homosexual.

Leave a Reply

