Sex in trei

muste-facand-sex.jpg

Am constatat pe pielea mea ca cea mai nashpa chestie sexuala care ti se poate intampla este penis captivus. Ha, ha, ha, ce v-am pacalit, nu exista penis captivus, este numai o legenda. Se pare ca prima idee de genul acesta a aparut intr-un jurnal medical in anul 1884, dar s-a dovedit a fi o farsa. In secolul 20 si mai recent in secolul 21 nu s-a inregistrat nici macar un singur caz. Asta nu impiedica diversi smecheri sa povesteasca la un pahar ce caz complicat de penis captivus au avut ei. Acuma ce sa zic, dupa parerea mea exista doar doua constrangeri psihologice care sa il determine pe un barbat relativ sanatos fizic sa sustina ca ar fi avut un caz de penis captivus: teama de castrare si respectiv vaginita, in forme extreme. Teama de castrare este comuna in randul populatiei masculine, mai ales in primii ani de viata. Odata cu inaintarea in varsta, daca nu se atenueaza la forme suportabile, poate conduce catre obsesii si, in ultima instanta, la povesti de pahar precum cele mentionate sau, mai stiu eu, chiar mai rau. Nu am nici cea mai vaga idee despre ce ar putea insemna chiar mai rau. Presupun ca la un moment dat poate insemna chiar si izolarea de societate, imposibilitatea intretinerii unor relatii interumane normale si chiar aversiunea fata de sexul normal sau anal, cu oameni, animale sau extraterestri. In fine, da, si fata de sexul cu plante, mai ales cu plante carnivore. Un aspect important in cazurile grave este retinerea fata de sexul oral. Aici poate teama de castrare implica si o doza de ratiune, stiti… dinti… penis…. testicule…. castrare… auuuch! Vaginita este o boala ce implica contractii incontrolabile ale muschiului PC care conduc la imposibilitatea penetrarii, a controlului ginecologic sau introducerea de absorbante. In unele cazuri penetrarea daca are loc devine durerasa pentru femeie. Oricum, de aici si pana la povestea cu penis captivus este cale lunga, drum batut, dar din nefericire pentru mintile infierbantate in cautare de senzational nimic nu este exagerat sau jenant. Este o poveste frumoasa, cu care poti fi in centrul atentiei, dar sa fim seriosi, nu are nici o justificare stiintifica. Este la fel ca titlul acestui articol, atrage atentia, chiar daca nu este vorba de nici un sex in trei in continut. Ce, daca as fi intitulat articolul “Caine ud” ati mai fi citit? Este acelasi lucru ca si cu Giulgiul din Torino. Toata lumea stie ca este un fals, ca este de data recenta (aprox. 1300 en), ca figura de pe el nu poate fi imagine imprimata a vreunui corp real, dar apartine bisericii, biserica zice ca este sfant, ne minte ca dateaza de pe vremea lui Cristos, prostii cred, prostii se gudura, prostii sunt binecuvantati, Papa se ingrasa. Asa si cu penis captivus. Un subiect incitant de discutie, din nefericire gaunos si nefondat. Totusi, ca si in cazul religiei, ramane intotdeauna intrebarea: “Dar daca….” . Ei bine fiecare barbat se intreaba dar daca mi s-ar intampla mie? Pai ce ar fi? Nu ar fi nici o nenorocire, cred. Pana la urma probabil muschiul ala s-ar relaxa, nu cred ca poate sta prea mult timp incordat. Stimulul extern s-ar diminua ca importanta, ai scapa din aceasta conditie si ai avea ce povesti. Pacat ca nu te-ar crede nimeni, cel putin nici un medic legist. Asta imi aduce aminte de un alt caz interesant, de care trebuie sa pomenesc neaparat inainte sa imi termin postul, altfel cine stie cand mai am timp: vagina dentata! Pe romaneste vaginul cu dinti! O sa radeti, dar este un mit larg raspandit, intalnit in culturile multor popoare. Se crede ca la origine ar fi o pilda care sa descurajeze sexul cu femei mai neobisnuite, contactele sexuale intamplatoare sau sa descurajeze violul. Poate ca in subconstientul scietatii masculine este legat de fenomenul pomenit mai devreme, frica de castrare. Ma intreb insa ce mama denaturata sau ce tata alcoolic ar povesti copiilor lor asemenea grozavii. Totusi aceste mituri se transmit din generatie in generatie, de cele mai multe ori cu o incredibila acuratete. De exemplu le-am surprins pe fetele mele cantand cantecele din copilaria mea pe care le credeam de mult pierdute. Eu nu le mai stiam, deci este exclus ca eu sa fiu vectorul de transmisie, cu alte cuvinte transmisia directa parinte – copil este exclusa. Si totusi aceste cantecele au circulat probabil de la gura de copil la ureche de copil, nealterate, pentru mai bine de doua zeci de ani. In fine trei zeci si ceva de ani, sau chiar mai mult, sa nu ne gandim la asta. Oare este posibil acest fenomen de-a lungul secolelor sau mileniilor? Sa parcurga miturile penis captivus si vagina dentata secolele sau mileniile din gura in gura, limitate la anumite categorii sociale sau la anumite grupe de varsta? Foarte greu de detectat, foarte greu de urmarit. Oricum, cei care le intretin dupa parerea mea fac foarte mult rau tinerelor generatii, dintre care in fiecare an se desprind indivizi ce sufera in urma acestor tampenii. Ma intreb daca exista vreo rasa de extraterestri la care femelele au vagina dentata. Eu cred ca nu exista, pentru ca aparitia dintilor in vagin ar trebui corelata cu vreo functie a respectivului organ, cum functia nu exista, sau cel putin eu nu pot sa o vad acum, nici organul nu vad de ce ar exista. Ce sa mai, foarte dezamagitori extraterestrii astia, nici un caz de vagina dentata, nici un caz de penis captivus, mare plictiseala!

Leave a Reply

