Dragoste

indragostit.jpg

Uite ca iar am comis-o! Nu am mai avut timp sa trec pe la blog pentru ca am fost in vizita la doctorul meu. O vizita prelungita, ca am probat gama noua de camasi albe si am vazut ca au si niste camere linistite noi, la standarde europene. Si bulangii nu mi-au dat calculator si nici voie sa ma apropii de vreo priza de cand am incercat sa conectez la Internet calculatorul ecografului si chiar am reusit!
Imediat ce am ajuns acasa, ce spun eu acasa, chiar de pe strada, chiar de la primii pasi in afara spitalului, am vazut ca Romania este in campanie electorala! Ha, ha, de abia astept sa ajung pe planeta mea ca acolo nu este campanie electorala si pot sa privesc evenimentele detasat. Si chiar am nevoie sa privesc evenimentele detasat. Pai la voi sunt numai infantili pe post de candidati. Pai ce experienta si ce competenta au ei? Pai ia sa ii intrebi daca a facut vreunul sex cu animale domestice sa vezi acolo raspunsuri. Ca sa nu mai intreb de animale salbatice.
Imi aduc aminte din copilarie ca bunica avea capre. Si avea o caprita oachesa, Steluta ii zicea! Mama ce petreceri trageam cu ea! Toate caprele celelalte erau invidioase, se uitau la noi ca niste tarfe pofticioase, fara nici un pic de jena, cred ca am si ramas cu sechele de la privirile lor. Capra are niste ochi mari, aproape fixi, ochi demonici as putea zice. Imaginea caprelor care se uitau la mine in timp ce mi-o trageam cu Steluta m-a urmarit mult dupa moartea Stelutei si mi-a determinat cateva acte violente in timpul carora am violat-o pe profa de zoologie (era bioloaga) deoarece mi se parea lectia despre capre mult prea searbada.
Ca sa nu ma indepartez de subiect, revin la campania electorala de pe planeta voastra. Pai ati vota pe cineva care nu a facut sex niciodata cu o capra? Sau cu o vaca? Pai ce va poate spune omul acela despre viata? Ce experienta poate invoca el pentru a fi de folos societatii care il alege? Sa votati un asemenea om ar fi ca si cum ati merge la un popa care nu s-a masturbat niciodata pe o icoana. Jalnic, foarte jalnic.
Ma intreb, daca ar fi supravietuit pana astazi Steluta ar fi putut candida? Probabil ca societatea voastra bolnava si corupta ar fi exclus-o de pe liste si totusi nu cred ca aveti pe liste candidati asa nobili ca Steluta! Daca nu ar fi murit de la un mic topor in cap probabil ca si-ar fi putut face ceva operatii estetice si ar fi putut candida si ea pe listele voastre. Cred ca ar fi fost cu adevarat reprezentativa pentru societatea voastra, de departe cel mai intelept membru al societatii, pentru ca, nu-i asa, era cu toate cele patru picioare pe pamant!

2 Responses to “Dragoste”

  1. dragos Says:

    Ce fatza ai !

    • haberini Says:

      Nu e autoportret, e un desen, corect gramatical e Ce fata are!


Leave a Reply

