Extemporal la limba romana

limbaromana

Fratilor, e groasa. Oricat de psihopat, oligofren si handicapat ar fi un individ, si ma refer aici in principal la propria-mi persoana si in secundar la cititorii mei, nu se poate sa nu constate ca 98% dintre concetatenii cu care intra in contact prin intermediul cuvantului scris sunt mai psihopati, mai oligofreni si mai handicapati, si nu cu putin, ci cu destul cat sa le permita sa imprastie oligofrenia departe in jurul lor, in special catre generatiile mai tinere. De ce catre generatiile mai tinere? Pai ca sa ii handicapeze si pe ei, sa ii reduca la nivelul lor, sa nu le dea sanse la dezvoltare si sa ii pregateasca pentru integrare in masa amorfa de oligofreni ce constituie societatea viitorului. Ultimul exemplu de opera destinata oligofrenarii natiei este manualul de limba romana de clasa a V-a. Asta mi-a picat in mana, probabil ca toate sunt la fel. Cum de mi-a picat in mana? Pai a trebuit sa o ascult pe fi-mea in vederea tezei (teza deja data la limba romana se reface in urma contestatiilor parintilor). Pai in pula mea, eu chiar nu mai stiu cu ce se mananca limba romana, caci lucrez numai in mediu tehnic de 20 de ani, sunt doctor in stiinte si indoctrinat in stiintele exacte pana in maduva oaselor, dar permiteti-mi sa va spun ca nici autorii manualului habar nu au cu ce se mananca limba romana. Sau au habar, dar au hotarat ca totii copiii romaniei trebuie feriti de acest secret groaznic care le-ar putea macina viitorul. Mai bine sa bage o manea la cap decat modurile nepredicative ale verbelor, nu? Astea le-ar putea strica creierul, nu? Pai ce teza la limba romana sa sustina copiii cand nici cei care le scriu manualele nu sunt in stare sa o treaca? Si pentru ce oare manualul de clasa a V-a are nevoie de ilustratii cu elefantei, dinozauri, buburuze si alte cacaturi la care copiii mei se uitau pana la varsta de 2 ani? Maximum doi ani! Si de de e plin maunualul de gay-isme de genul ” sa observam”, “sa descoperim” etc in loc sa dea definitii clare, explicatii si exemple concrete asupra notiunilor studiate? Pai de ce! Pentru ca autorii sunt retardati si incearca sa ii prosteasca si pe cei mici de aia. Pentru ca au luat bani pentru o munca pentru care nu sunt calificati sa o faca si pentru ca nimeni nu ia masuri impotriva lor, de aia. Si pentru ca tot veni vorba de manuale, luati va rog un manual de fizica de clasa a XI-a sau a XII-a si spuneti-mi si mie daca manualul ala mai are vreo legatura cu fizica. In schimb religia este obligatorie, ce pula mea! Sincer, eu nu gasesc nici un motiv pentru care sa imi mai las copiii sa mearga la scoala. Poate numai in momentul in care scoala o sa devina iar scoala.

One Response to “Extemporal la limba romana”

  1. premi Says:

    CORECT !!!


Leave a Reply

