Schizofrenic din nastere

intersectie.jpg

Pe planeta din fata blocului meu extraterestrii au trecut la o noua strategie. Teoretic pentru mine, pamanteanul, asta e bine. Si pentru prietenii mei e bine. Pentru altii in schimb nu e bine. Aceasta ultima categorie de oameni nu e asa de fericita, sau mai corect nu mai e la fel de fericita ca inainte. Acum vor trebui sa faca ceva ca sa supravietuiasca. Si mai mult, vor trebui sa faca mult mai multe pentru a trai decent. Decent asa cum inteleg ei decenta, nu cum o inteleg eu. Ca sa fiu mai clar eu de exemplu consider ca ar fi decent daca as putea stii ce sex are un extraterestru in momentul in care ma intalnesc cu el. Dar de exemplu aseara m-am intalnit cu un vizitator dintr-o galaxie apropiata si nu stiam ce sa fac pentru ca nu reuseam sa imi dau seama daca era femela sau mascul, sau, chiar mai important, daca era heterosexual sau nu! De exemplu, ce m-as fi facut daca ii aratam prea multa incredere iar el ulterior ma viola pentru ca ar fi fost un extraterestru homosexual violator psihopat, rezultatul unui experiment genetic extraterestru scapat de sub control, sau rezultatul iubirii dintre o extraterestra psihopata nimfomana si reactorul nuclear scapat de sub control. De sub control psihic, asa e la astia. Cateodata stau si ma gandesc profund la soarta milioanelor, daca nu miliardelor de pamanteni psihopati aflati in libertate si care ar necesita control psihiatric prelungit si camasa de forta macar doua zeci si patru de ore pe zi! Ca sa nu mai povestesc despre miile sau poate miloanele de extraterestri care se afla deghizati printre noi si care actioneaza, va asigur, in defavoarea noastra. Unii dintre ei sunt chiar travestiti! Unii dintre ei sunt in simbioza cu diverse victime pamantene, traiesc pe spinarea lor si ii lasa sa traiasca numai pentru placerile lor carnale! Ma intreb de ce aproape toti extraterestrii care se afla acum pe pamant sunt violatori psihopati? E adevarat ca cealalta parte sunt ucigasi in serie, dar asta nu reprezinta o compensatie! In aceeasi ordine de idei, ma intreb de ce nu se elimina progresiv diverse litere din alfabet astfel incat sa ramana pana la urma numai o singura litera care sa aiba valoare universala. Daca ar fi fost asa pana acum as fi terminat textul asta, eu de scris si voi de citit. Ganditi-va ce repede s-ar fi citit textul asta, dintr-o privire! La unele rase extraterestre asa este, dar oricum, necesita un nivel de civilizatie si cultura pe care nu cred ca aveti cum sa il intelegeti. De fapt nici eu nu il inteleg, eu care ma am ca fratii cu multe specii extraterestre, chiar daca unele sunt extrem de vicioase si nu prea inteleg valorile pamantene. Bine, sincer, eu chiar nu inteleg valorile pamantene, imi este greu sa explic unor extraterestri violatori inocenti diverse concepte cretine care bantuie actualmente societatea noastra oligofrena aflata in pragul disparitiei. Va rog, daca intalniti vreun extraterestru vagabond, nu-i faceti rau, nu-i provocati suferinta, ganditi-va ca e si el un sufletel care merita sa fie dus la adapostul pentru extraterestri si transformat pe scaunul electric in sapun, ca doar vedeti ce criza e pe aici!

5 Responses to “Schizofrenic din nastere”

  1. Viorika Says:

    Foarte interesant acest blog. Va rog sa imi spuneti pentru ca sunt foarte interesata daca in urma contactului sexual neprotejat cu extraterestrii poti ramane gravida sau daca poti sa iei boli cu transmitere sexuala sau raceala. Si daca e valabil si pentru sexul anal. Va multumesc anticipat.

  2. haberini Says:

    Dr Haberini raspunde: Fiind compatibili genetic doar cu 2 specii extraterestre cunoscute: bucinofagii si penisarii cu restul speciilor se poate face sex neprotejat, mai putin cu specia acidatilor cu care este recomandata folosirea prezervativului special impotriva acizilor.

  3. giapapadia Says:

    : ))) uneori mi se pare ca blogul asta se potriveste cel mai bine cu viata mea.

  4. haberini Says:

    :)) Nu pot sa cred!:)) M-am tot gandit la desenul ala, “epic” era tema, ma tot gandesc…

  5. giapapadia Says:

    :))) nu, serios. daca vrei poti sa schimbi tema. si faci ce vrei tu. uamenii tre’ sa ramana liberi in arta.


Leave a Reply

