Oaia ca o floare

oaia.jpg

Mda, cum a inceput… a stiu! Intr-o seara pe cand ma indreptam spre o sala de biliard din Regie m-am oprit la o shaormerie unde prietenii mei si-au luat cate ceva de mancare si cum stateam eu si ma uitam la cainii care vin ca milogii sa ciugule ce cade pe langa gura consumatorului… hop m-a izbit o idee de care nu mi-am dat seama pana acum: Oile sunt flori, da sunt flori, si sunt canibale pentru ca se hranesc tot cu flori si plante. Oile au pe ele o blana care se cheama lana si care este ruda bumbacului, bumbacul este o planta atunci e clar ca doar o planta se poate inrudi cu o alta planta, asadar oile sunt plante si mai mult decat atat ele sunt flori.
  Acum imi aduc aminte de la scoala cand a trebuit sa ne facem ierbar, si a venit un coleg in clasa cu un ochi de oaie presat bine in copertiile unui roman de Dante, toata lumea a fost oripilata iar “tovarasa” i-a aruncat ochiul de oaie la gunoi. Bietul copil tipa cat putea de tare: “Floarea mea, floarea mea”, dar abia acum am inteles ca avea dreptate! Eu la vremea aia am crezut in pula mea ca a facut confuzie cu “Ochiul Boului” sau  “Floare de Iris” dar nici de cum nu m-am gandit ca oaia este o floare.
  Oaia la origine este planta, eu cred ca a inceput sa umble pentru simplul fapt ca pe pasunile unde cresteau oi nu mai ploua si vegetatia a inceput sa se usuce, atunci oaia a a inceput sa manance plantele din jurul ei si cand a terminat tot ce era in jurul ei a facut picioare si a inceput sa pasca pe unde a mai ramas vegetatie. Migrand in felul asta mai intai s-a intalnit cu lupul care era vegetarian pe vremea aia, se hranea cu oi (adica lupul era oaia de acum). Lupul la inceput s-a speriat de oaie cand a vazut ca asta merge si sare ca o minge aruncata la intamplare si a incercat sa o linga, sa vada daca mai are gustul de planta pe care il avea atunci cand oaia avea radacini. Spre surprinderea lui mirosul nu se schimbase prea tare (lana mirosea la fel) si atunci si-a infipt dintii in ea si a inceput sa-i placa gustul nou pe care il avea oaia, ba mai mult a inceput sa incerce si alte vietuitoate care au carne: iepuri, viezuri, potarnichi, ursi si libelule.
 Oaia simtea o amenintare din ce in ce mai mare din partea lupului care incepuse sa devina criminal si sa ucida din placere, atunci a cunoscut alt animal: Ciobanul!
  Ciobanul i-a oferit oii protectia de care avea nevoie, la inceput avea grija de una, doua oi, dar pe parcurs a inceput sa-si largeasca haremul si avea cateva sute, din toate el isi alegea una care era mai frumoasa si o boteza de regula “Miorita”. Era un fel de compromis intre oi si cioban, ciobanul pazea de lupi turma de 200-300 de oi, dar o data pe saptamana una din oi trebuia sa se lase jerfita pentru stapanul si protectorul lor. In curand ciobanul si-a luat caini si nu mai avea nevoie sa sara cu ghioaga pe lupi, cainii faceau toata treaba, nici sa le pofteasca la masa nu mai vroia, le punea pe bietele oi sa manance plante de pe jos si asa a inceput sa si vanda din ele, sa le ia blana, sa le mulga si sa faca multi bani cu care sa-si cumpere mai multi caini, si mai mari, sa-i cumpere caruta, masina , elicopter si palat in Piata Victoriei, si asta dupa ce au trait atat pe spinarea unei flori dupa ce au iubit-o, au amagit-o spunandu-i cu vorbe de duh… Ai incredere in ciobani, noi suntem botanisti!

One Response to “Oaia ca o floare”

  1. gabi Says:

    Iti place Gigi Becali? Il urasti?

    il poti vedea in toata splendoarea lui! http://fotoblog.ro/2009/06/25/body-language-de-europarlamentar/


Leave a Reply

