Scoala de tarfe

viol_extrateresti.jpg

Am citit in dimineata asta un articol care m-a socat: http://www.ziare.com/Francezii__cei_mai_virili_amanti-615534.html. Pai de unde pana unde sa fie francezii cei mai virili amanti. Nu, stati asa, sa nu intelegeti ca am avut vreun amant francez. Dar am extras informatiile esentiale din articol si am dedus ca femeile (romance, franceze, extraterestre? nu stiu, ca nu spune!) ii considera pe francezi cei mai virili amanti. E total fals, nu exista asa ceva. Pai exista specii de extraterestri care au erectie continua si se imperecheaza cu zeci de femele din specia lor in fiecare zi! De exemplu am fost o data la un dineu dat de ambasadorul unei planete dintr-un sistem solar din centrul galaxiei Andromeda pe Pamant, nu spui care ca sa nu se interpreteze, si acolo am aflat multe despre planeta respectiva in cadrul schimbului cultural si de sperma care a avut loc cu acel prilej. Pe toata planeta aia cu aproximatix zece miliarde de locuitori se gasesc la un moment dat numai 10000 (zece mii) de masculi, aproximativ un mascul la fiecare milion de femele. De ce sunt asa de putini? Din doua considerente majore. Primul tine de evolutia speciei lor, anume se nasc mult mai multe femele decat masculi. In al doilea rand din motive eugenice, isi omoara nou nascutii masculi la nastere daca nu par foarte dotati, astfel incat traiesc ca sa se inmulteasca numai cei cu cele mai bune gene. Viata unui mascul din aceasta specie este foarte interesanta si plina de raspundere, deoarece fiecare barbat trebuie sa fecundeze in cei aproximativ doua sute de ani cat este fertil nu mai putin de trei milioane de femele, adica aproximativ una la zece minute, 24 ore pe zi, sapte zile pe saptamana, Vorbind totul in ani pamantesti desigur, nu mai tin bine minte ce sistem de masurare a timpului au ei. Ca sa nu se buluceasca toate femelele o data pe un singur mascul acestia sunt raspanditi uniform pe suprafata planetei si, datorita unui sistem de constiinta colectiva la nivel inconstient, femelele intra in calduri si devin fertile numai de trei ori in viata si numai atunci cand nu mai e nici o alta femela din imprejurimile ei in calduri. Este un sistem biologic foarte bine pus la punct si asigura o rata constanta de populare a planetei respetive precum si un nivel infractional foarte scazut deoarece infractiunile cu substrat sexual si social sunt extrem de rare. De exemplu la ei nu a existat niciodata in istorie vreun viol, evident, mai putin atunci cand am fost eu cu delegatia romana acolo, dar nici macar noi nu am putut viola femelele care nu erau deloc receptive la specia noastra si care au un solz care le inchide orificiul respectiv facand violul imposibil. Am violat insa niste cadavre inainte sa le incinereze dar nici macar aceasta fapta nu a fost considerata infractiune de rudele care participau la ceremonie si care priveau apatice cum le violam rudele moarte pentru ca ei sustineau ca este un act fara nici o urmare deoarece rudele moarte nu mai puteau sa se reproduca. La ei nici nu exista de exemplu procese de paternitate, toti copiii considera toti barbatii de pe planeta ca fiind tatal lor, nu exista profanari de cadavre, nu exista curvie si trafic de carne vie etc. La dineul de care am pomenit s-a hotarat “just for fun” sa se imperecheze ambasadorul numai cu pamantence si noi invitatii pamanteni numai cu femele extraterestre aduse de pe planeta lui si facute receptive prin mijloace chimice. A iesit un cacat si mie nu mi-a placut deloc pentru ca nici nu puteai sa le apuci pe alea in brate pentru ca erau foarte lunecoase din cauza solzilor, cum ar fi, incercai sa le pui mana pe tate si iti alunecau ca atunci cand scapi un peste din mana. In plus femelele lor sunt foarte masive si m-am ales cu bazinul dislocat din cauza dobitoacei care nu a inteles ce suflet sensibil am eu. Nici macar trei saptamani mai tarziu nu am reusit sa ma vindec de spuzeala care imi aparuse pe piept dupa ce ma frecasem de dorsala ei, probabil ca feromonii pe care ii imprastia prin dorsala erau toxici pentru pamanteni. Deci una peste alta ziaristele romane care sunt infierbantate dupa taranii francezi habar nu au ce e aia un mascul viril. Dobitoacele cred ca virilitatea se masoara in centimetri. Ma intreb daca o fi facut sex la viata lor, pentru ca pe sitele amintit mai sus, la rubrica “sex” gasesti tot felul de aberatii care iti incretesc pielea scrotului si te fac sa te gandesti de doua ori inainte sa mai intri pe sitele respectiv. Din punctul meu de vedere as trimite-o pe Iarina in documentare in Congo si nu i-as mai face chemare de acolo. Ma intreb ce varsta o avea Iarina. O fi casatorita? O fi facut sex? Barbatul ei stie? Intrebari tulburatoare care necesita un raspuns urgent!

Posted in Schite. Tags: , , , . 8 Comments »

8 Responses to “Scoala de tarfe”

  1. lolissima Says:

    eu sunt de acord cu statement-ul asta. Avand in vedere ca locuiesc in Franta dar vin din Romania, uite ca pot sa am o opinie😉

  2. haberini Says:

    lolissima, cand mai vi in Romania sa imi aduci si mie ceva de mancare ca sunt un copil sarac si orfan:(

  3. Adriana Says:

    vai haberini, esti orfan pe bune?

  4. Adriana Says:

    articolul asta imi place, e mai putin agresiv. mai relaxeaza-te si tu. x x x

  5. lolissima Says:

    mda, si io tot orfana sunt, dar na… N-am ce sa-ti aduc de mancare ca sunt studenta saraca si io, abia imi castig traiul pe aici prin Franta😉
    Dar te pun pe lista de “rezolutii”😉

  6. haberini Says:

    Nu mai radeti de un copil necajit, orfan si subnutrit, cand am desenat scheletele de la “Homo sapiens” stateam pe jos in sufragerie si am o oglinda rezemata de lustra in care ma vedeam desenand, asa m-am inspirat sa fac scheletele. Imi e foame, ma duc sa caut ceva pe afara, poate gasesc o coaja de banana, o paine uscata…

  7. lolissima Says:

    :)) pun pariu ca esti mai bogat ca noi

    • haberini Says:

      hm, si ce mai crezi tu despre mine?


Leave a Reply

