Colegi

frica.jpg

Pe planeta din fata blocului meu iar s-au intamplat “lucruri nu tocmai la locul lor”. Azi nu vreau sa imi amintesc de violuri, crime, accidente, profanari si alte nenorociri pentru ca astazi ma simt calm si vreau sa vorbesc despre lucruri frumoase. Astazi vreau sa vorbesc despre mutilari.

Pe planeta din fata blocului meu este ceva comun. De exemplu nu e nici un copil nemutilat. Unuia ii lipseste o mana, altuia doua picioare, altii nu au ochi si asa mai departe. Bine, ei au avantajul ca le cresc din nou mai tarziu, cand se inlocuiesc de exemplu ochii de lapte cu ochii de sticla. Nici nu au voie sa voteze pana nu le ies ochii de sticla.

La ei nici nu e amuzant sa profanezi morminte. Nu, nu pentru ca sunt mult mai civilizati decat noi. Dar ei cand isi ingroapa mortii isi impart intre ei diverse parti din decedat ca sa il tina minte. De exemplu, rudele mai apropiate iau capul, mainile sau picioarele iar rudele mai indepartate se aleg de obicei cu diverse mate. De aceea cand am sapat prin cimitirele lor in multe cazuri am gasit mormintele goale.

Ca sa o scurtez, de azi inainte cand primesc prieteni in vizita le voi spune ca in loc de bautura sa imi aduca membre de cadavre. Iese mai ieftin si pentru ei si e mai util si pentru mine. Nu util in sensul in care va ganditi voi, adica nu fac ciorba din ele, dar stau bine ca mobila prin casa. Am deja un picior pe care l-am facut suport de ghivece si un craniu din care servesc secarica. Daca aveti membre in exces accept donatii!

2 Responses to “Colegi”

  1. haberini Says:

    Ca sa vedeti imaginea la rezolutia postata faceti click dreapta pe imagine -> Save as -> etc etc. (de 4 ori mai mare)!

  2. nick Says:

    Esti dus cu capu’ 😉


Leave a Reply

