Ce avem mai bun in rau

inger-demon.jpg

Oameni sunt animale curioase, egoiste si pline de mandrie. Oameni traiesc in triburi numite societati si depind unul fata de altul aproape simbiotic fara sa recunoasca si spunand adesea ca nu depinde de nimeni. Incepand de la omul care ne duce gunoiul pana la cel care ne monteaza cablul de internet traim in stransa legatura unul cu celalat. Problemele apar atunci cand ne incalcam teritorile bine marcate si cineva ne irita viata pe care linisti o ducem avand impresia ca suntem cele mai libere animale.
  Libertatea omului nu numai ca este limitata de societate prin intermediul legilor dar ea este impusa si de un tip de autocontrol bine inoculat in fiinta noastra din cele mai fragede varste cand invatam ce avem voie si ce nu avem voie. Omul s-a automodelat in asa fel incat aproape ca uneori il doare si cade in oboseala, stres si depresii.
 Omul a reusit sa schimbe legile naturi cu legile lui spunand ca ce vrea el si ce stie el e mai presus decat “legea junglei” adica echilibrul natural. Acest soi de maimuta rasfata a reusit sa-si faca culcus din beton si sa spuna ca e normal, a reusit sa manance artificial si sa spuna ca e normal, pana si corpul l-a acoperit cu haine si asta a devenit ceva normal… cei mai multi numesc asta evolutie. Da, dar daca ursi din Brasov au inceput sa manance din gunoaiele orasului asta se numeste “dereglare naturala” la noi in schimb mancatul din conserve se cheama evolutie. Stiu ca nimeni nu-mi va da dreptate si stiu si de ce, pentru ca sunteti oameni! Iar pe langa faptul ca sunteti curiosi, egoisti si plini de mandrie mai sunteti si subiectivi. Si cum normalitatea e data de majoritate (daca asa fac toti, asa e bine) nici eu nu ma indepartez de la tiparele omului modern, si eu traiesc artificial si vad mai des iarba de pe desktop-ul meu decat iarba de afara, ma bucur mai mult ca am un LCD de 22″ decat o fereastra mai mare, ma bucur ca miros un Versace original decat sa miros un camp cu flori. In concluzie sunt un om normal, ce fericit sunt ca ma incadrez in standardele societatii mele, sunt unul dintre miliardele de oameni care se comporta normal, asta e bine… usor, usor incep sa fiu in randul lumii, un rand care ne duce la un ghiseu unde nu primesti nimic si nu ti se da nimic ci doar ti se pune un numar.

8 Responses to “Ce avem mai bun in rau”

  1. haberini Says:

    As fi vrut comentarii la postul asta

  2. giapapadia Says:

    ceva profund?

  3. haberini Says:

    ce o fi, dar sa vina din suflet:)

  4. giapapadia Says:

    nu stiu, pe tine te banuiesc de multe. eu cred ca acel tip de control e uneori bun in oameni (uneori prost, evident), dar nu pot fi de acord cu ideea de libertate animalica. in primul rand fiindca am alegerea de a nu fi de acord.

    si, in legatura cu iarba, de care e?

  5. haberini Says:

    Da, e normal sa fiu banuit de multe, normal ca ai dreptul sa alegi si asta e un tip de libertate, normal sa te gandesti la iarba mea de desktop ca fiind fumabila… toate sunt normale, dar asa au devenit (s-au incadrat in anumite norme). Of e asa de complicat, pe mine deja ma enerveaza ca toti pomii sunt aliniati langa bordura, cred ca ma intorc pe planeta mea:)

  6. giapapadia Says:

    o, gata gata. virtual hug >:D<

  7. giapapadia Says:

    ce ma enerveaza emoticoanele astea tampite, fac cu nervii. eu le-am scos. ca sa vezi ca si pe mine ma enerveaza “pomii aliniati”

  8. haberini Says:

    da, sunt ca niste mamaligi:)


Leave a Reply

