Superman, orgasm si manele

Caracatita

Astazi de dimineata am fost infectat de oamenii sirena! Sa-mi trag nervul, m-au prins si m-au infectat. In mod normal oamenii sirena nu te pot infecta fara un cumul de factori care sunt oricum destul de greu de indeplinit simultan. Din acest motiv nu mi-am facut probleme. Stiam ca am un vecin care e om sirena dar nu m-am gandit ca s-ar putea sa de patimit de pe urma lui. Stiu de mult, de prin anii ’70 cand oamenii sirena erau foarte persecutati de regimul comunist. L-am ajutat sa ajunga in cada intr-o noapte cand era deja transformat. Care a fost faza, il prinsese ploaia pe drum. Asta e groaznic pentru un om sirena. Cand a iesit din 178 si a dat apa peste el i-a iesit coada si a cazut fleasca pe strada. Bine ca era tarziu si nu erau oameni prin preajma, ca lumina pe strazi nu era pe vremea aia. Eu saream gardul de la cimitir si l-am calcat pe coada. El s-a zvarcolit. Incerca sa se tarasca pe coate ca sa dispara in spatiul verde dar nu prea il ajuta coada si isi julea penisul din cauza miscarii de du-te vino. Mama si ce penis avea! Pentru ca nu mai avea picioare i se vedea penisul ca si cum ar fi avut trompa. L-am luat in spate tarandu-l de penis si l-am carat pana sus la el in casa unde l-a preluat nevasta-sa. Ii julisem un pic fata dar mi-a fost recunoscator pentru ca daca l-as fi lasat acolo sigur l-ar fi gasit cineva si l-ar fi dat pe mana Securitatii. Acum insa simtind ca i se apropie sfarsitul m-a muscat de coapsa, caci asa se formeaza oamenii sirena. Acuma mi-e frica sa nu ma transform si eu, nu cred ca societatea m-ar intelege si in orice caz nu ar fi ingadiutoare. Mi-e frica sa nu se uite oamenii urat la mine, asta ar fi cel mai rau. Plus ca nu am apa in jurul casei. Ah, ce cosmar. Trebuie sa infiintez o societate pentru protectia oamenilor sirena.

Leave a Reply

